Gå til innhold

Hvordan får jeg tak i disse tingene lovlig ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker naturfag og kjemi! Vi har en lab… på skolen der vi får drive med forskjellige type analyser. Blande forskjellige stoffer med hverandre osv. Jeg vil teste det ut hjemme, fordi det er ikke alt vi får jobbe med på skolen, de har en læreplan som vi må følge og derfor vil jeg gjøre litt andre analyser og tester hjemme som vi ikke har mulighet til å gjøre på skolen. 

Jeg ønsker å få tak i noen stoffer, men hvordan gjør jeg det lovlig ? Kan en privat person kjøpe slike ting eller må man få en godkjennelse for å gjøre det ? Hvordan får skolen tak i forskjellig type kjemikalier ? Ønsker det renest mulig, vil ikke ha en eksplosjon i huset... 

 

Anonymkode: e9a9c...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...