Gå til innhold

Tinder og oss menn


mannensin

Anbefalte innlegg

Så et innslag på tv om en mann som føler det er vanskelig for menn å være lave av vekst og få noen likes/matcher på Tinder. Men er det bare lave menn som sliter med dette?

Selv er jeg høy(188cm). Er ikke mye på byen lenger og tenkte at Tinder kanskje er en grei måte å treffe damer på gjennom noen dates. Men må innrømme at jeg ble overrasket over hvor lite likes jeg får, og de få gangene jeg får likes så svarer stort sett ikke damene, eller så virker det som om de er der for å få likes for å booste selvtilliten og at de egentlig ikke vil treffes i virkeligheten Tenker jo på meg selv som en med minst middels utseende.(undersøkelser viser at 70% av Tinderprofilen ift likes handler om bildene/utseende)

Er høy, muskuløs, og ansiktet har jeg heller ikke hørt så mye galt om. Ja, jeg er 40 år gammel nå, men det er da nok av damer på  min alder på Tinder. Jeg har høyskole, bil, fast jobb, egen bolig osv som kommer fram i profilen,  plus annen info som personlighet, humor etc. For å komme til saken; følte meg mer attraktiv på byen enn det jeg gjør på Tinder, så det er ikke bare lave menn som sliter på disse sjekkeappene.

Leste nylig om noen som hadde gjort noen undersøkelse og de kom med en konklusjon; 80 % av menn får lite ut av Tinder. Ganske skremmende tall. Altså for de kjekkeste gutta(20%) så fungerer Tinder godt. Såpass selvinnsikt har jeg at jeg ikke er i denne gruppen. Og den viste også at menn liker 60% av damene  på Tinder mens damer liker kun 4,5%. Dette vil jo si at de fleste damene kan velge og vrake i alle disse mennene som liker dem. Problemer er jo også at damene blir villedet i forhold til hvilket "liga" de befinner seg i. For det er jo litt for mange menn som bare vil ligge med fleste mulig, og senker kravene, men de vil jo aldri bli sammen med disse damene som ligger godt under deres liga. Forstår damene egentlig dette?.

Eller er de fleste damer der bare for å ligge, og ikke ønsker seg noen kjæreste?. Men det er ingen tvil om at damene sitter med makten på Tinder akkurat som de gjør på byen. Men min konklusjon er at der er langt i fra bare lave menn som sliter på Tinder og ekspertene, altså de som har gjort undersøkelse på dette sier jo det samme.

 

Endret av mannensin
språkfeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var på tinder og andre sjekkeapper var det hovedsakelig for å få noen å ha jevnlig sex med. Var ikke så kravstor jeg heller da. Men har sluttet med det ville livet nå  

Kvinnensin

Anonymkode: d990d...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...