Gå til innhold

Hvorfor er det greit å krenke religiøse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her har du mange gode poenger som jeg lett kan kjenne meg igjen i. 

* Så LHBT- gruppen har gjort seg fortjent til respekt? Hvordan?

*Jeg også ler godt når noen påstår at det er naturlig å være homofil, lesbe eller trans. Fordi jeg lurer på hvordan noen kan bli så troende på dette som ikke henger på greip.

*Jeg respekterer lesbiske, homofile og transer så sant de ikke legger opp til polemikk slik de gjør.

*Det er bra at religiøse holder troen sin for seg selv, men det må da for faen homofile, lesbiske og transer også gjøre! Jeg har null interesse av at Ole ligger ned Per, eller at Lise egentlig føler seg som en mann født i feil kropp. Slike ting er høyst privat, og det angår kun dem det gjelder. Det trengs ingen opplysningskampanjer hverken i skole, barnehager eller på TV om dette 

Anonymkode: 3ca61...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du mange gode poenger som jeg lett kan kjenne meg igjen i. 

* Så LHBT- gruppen har gjort seg fortjent til respekt? Hvordan?

*Jeg også ler godt når noen påstår at det er naturlig å være homofil, lesbe eller trans. Fordi jeg lurer på hvordan noen kan bli så troende på dette som ikke henger på greip.

*Jeg respekterer lesbiske, homofile og transer så sant de ikke legger opp til polemikk slik de gjør.

*Det er bra at religiøse holder troen sin for seg selv, men det må da for faen homofile, lesbiske og transer også gjøre! Jeg har null interesse av at Ole ligger ned Per, eller at Lise egentlig føler seg som en mann født i feil kropp. Slike ting er høyst privat, og det angår kun dem det gjelder. Det trengs ingen opplysningskampanjer hverken i skole, barnehager eller på TV om dette 

Anonymkode: 3ca61...2e4

Artig vri på saken. Men homofili er virkelig. Kristendom er ren fantasi, kun holdt oppe av dømmende kristne. Homofile har ikke drevet med heksebrenning, steining, terror, undertrykkelse. Da har tatt den i baken det er det hele........

Anonymkode: 84f66...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men stiller deg da motspørsmål: Er du redd for å bli lokket til å tro på Gud, Allah, Buddha, usw. hvis du hører om noen som prater om det?

Nei, er syntes det bare er patetisk at folk med normal IQ (?) kan tro blindt på gamle myter.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ryster det din ateisme? 

Jeg regner meg strengt tatt som agnostisker, men kall meg gjerne ateist når det gjelder personlige guder.

Anonymkode: 37c62...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant. Jeg er for eksempel utrolig fed up av å få LHBTI- misjoneringen ufrivillig tredd nedover ørene og øynene mine. 

Anonymkode: 3ca61...2e4

Enig, det forstår jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det noe som byr deg i mot?

Anonymkode: ea7ef...33b

Og hvis det er det, er det da noe hun må stå til regnskap ovenfor deg for? Eller hva mener du med spørsmålet ditt? 

Hvis noe byr en imot, enten det er overmodne bananer eller "LHBT- misjonering", så er det lov. Jeg sier ikke at LHBT-misjonering byr Nicklusheletida imot,  for det vet jeg ingenting om, men jeg tenker bare hva hvis hun eller andre følte det sånn? Står du da klar til å tømme magasinet over vedkommende fordi det ikke er PK?

Endret av Visma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Visma skrev:

Og hvis det er det, er det da noe hun må stå til regnskap ovenfor deg for? Eller hva mener du med spørsmålet ditt? 

Hvis noe byr en imot, enten det er overmodne bananer eller "LHBT- misjonering", så er det lov.

er det et diskjonsforum eller ikke? det må da være mulig å stille spørsmål uten å få hue hugget av? 

Anonymkode: ea7ef...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

er det et diskjonsforum eller ikke? det må da være mulig å stille spørsmål uten å få hue hugget av? 

Anonymkode: ea7ef...33b

Jeg mente ikke å hugge hodet av noen, men var redd for at du var klar til å gjøre det hvis noen syntes LHBT-misjonering var motbydelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...