Gå til innhold

Hva tenker du om folk som er født i feil art?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pga genfeil. Er det i det hele tatt mulig?

https://journalisten.no/nrk-p3-bjorn-tore-grotte-facebook/nano-forteller-nrk-at-hun-er-katt/301938

«Jeg er Nano, 20 år. Jeg har vært katt hele livet. Jeg fant ut at jeg var katt da jeg var 16 år, da leger og psykologer fant ut hva som «var med meg». Under fødselen så skjedde det en genfeil. Jeg er født i feil art.»

Anonymkode: 93b49...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under fødselen så skjedde det en genfeil.

Eventuelle genfeil skjer langt tidligere.

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det i det hele tatt mulig?

Nei. 

Jeg tenker at det nok er noe feil, men ikke i genene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen mennesker som er født i feil art. Ferdig snakka. Om noen tror det, så er psykiatrien neste stopp. Ferdig snakka om det også. 

Anonymkode: b902d...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var hund da jeg var et barn. Jeg tuller ikke. Jeg ville at mamma skulle holde meg i hundebånd. Jeg trodde jeg kunne kommunisere med hunder på hundespråket. 

Anonymkode: 1b057...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pga genfeil. Er det i det hele tatt mulig?

https://journalisten.no/nrk-p3-bjorn-tore-grotte-facebook/nano-forteller-nrk-at-hun-er-katt/301938

«Jeg er Nano, 20 år. Jeg har vært katt hele livet. Jeg fant ut at jeg var katt da jeg var 16 år, da leger og psykologer fant ut hva som «var med meg». Under fødselen så skjedde det en genfeil. Jeg er født i feil art.»

Anonymkode: 93b49...b8e

Vedkommende er ikke en katt, men psykisk syk. Om det ikke går utover hennes liv slik at hun ikke kan jobbe og forsørge seg selv er det vel ikke noe problem at hun hevder å være en katt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Gargamel skrev:

Hvis noen sier at de er en katt, så er de ikke en katt.

Det er min huskeregel for å skille katter fra mennesker.

👍😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pga genfeil. Er det i det hele tatt mulig?

https://journalisten.no/nrk-p3-bjorn-tore-grotte-facebook/nano-forteller-nrk-at-hun-er-katt/301938

«Jeg er Nano, 20 år. Jeg har vært katt hele livet. Jeg fant ut at jeg var katt da jeg var 16 år, da leger og psykologer fant ut hva som «var med meg». Under fødselen så skjedde det en genfeil. Jeg er født i feil art.»

Anonymkode: 93b49...b8e

Under fødselen faktisk... så skjedde det en genfeil? Får lyst til å le, men lysten overstyres av medlidenhet. Huff, stakkars jente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Det er ikke slik at vi er en personlighet eller sjel som flyter rundt i en tank, og venter på å bli født. Føler man at man er født i feil kropp, eller feil art, er det noe psykisk. Man er det man blir født som. Noen føler seg ikke hjemme i den kroppen, hva det kommer av vet jeg ikke, men greit nok, de får bytte kjønn. Art går det ikke an å bytte, noensinne. Ettersom vi er vår hjerne en kjøttcomputer, som produserer vår bevissthet. Ergo så kan den ikke flyttes på, vi er den "feilen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Det er ikke slik at vi er en personlighet eller sjel som flyter rundt i en tank, og venter på å bli født. Føler man at man er født i feil kropp, eller feil art, er det noe psykisk. Man er det man blir født som. Noen føler seg ikke hjemme i den kroppen, hva det kommer av vet jeg ikke, men greit nok, de får bytte kjønn. Art går det ikke an å bytte, noensinne. Ettersom vi er vår hjerne en kjøttcomputer, som produserer vår bevissthet. Ergo så kan den ikke flyttes på, vi er den "feilen".

Det er jo ikke noe annet å bytte kjønn enn å bytte art, da... Det blir det samme.

Anonymkode: 6de98...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe annet å bytte kjønn enn å bytte art, da... Det blir det samme.

Anonymkode: 6de98...502

Det går ikke an å bli katt. Man kan bli en transkjønnet kvinne eller mann. men man kan aldri bli 100% kvinne rent fysisk hvis man er født mann, eller vise versa. Man mangler fortsatt organer som fungerende livmor og eggledere osv. Man kan kanskje se ut som en kvinne men man blir aldri helt kvinnelig organmessig om man er født mann og vv.

 

Jeg tror ikke ett digert menneske blir særlig troverdig som katt. Sorry altså men det kommer ikke til å funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

 

Jeg tror ikke ett digert menneske blir særlig troverdig som katt. Sorry altså men det kommer ikke til å funke.

😀🤭

 

Kanskje man kan bli løve? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe annet å bytte kjønn enn å bytte art, da... Det blir det samme.

Anonymkode: 6de98...502

Nei. Det er langtfra det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...