Gå til innhold

Hvor mange gensere har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange gensere/overdeler med lange ermer har du? (Ikke inkludert treningtøy og ytterjakker)

Jeg har 45 langermede overdeler. Høres dette mye ut?

Anonymkode: 2f6f3...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundt 10 som jeg bytter på. Når jeg blir drittlei en av dem kjøper jeg ny og gir den gamle til frelsesarmeen e.l. Men tror det konstante tallet av langermede overdeler  er 10. Har jo flere overdeler, men de er kortermede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Visma skrev:

Rundt 10 som jeg bytter på. Når jeg blir drittlei en av dem kjøper jeg ny og gir den gamle til frelsesarmeen e.l. Men tror det konstante tallet av langermede overdeler  er 10. Har jo flere overdeler, men de er kortermede.

Er du seriøs nå kun 10 gensere i hele kleskapet ditt? Kjøper du veldig sjeldent nye klær da eller kaster du ofte de du har?

Anonymkode: 2f6f3...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange gensere/overdeler med lange ermer har du? (Ikke inkludert treningtøy og ytterjakker)

Jeg har 45 langermede overdeler. Høres dette mye ut?

Anonymkode: 2f6f3...6b2

Nei

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har 12. 

45 er ekstremt mye.

Anonymkode: 9028c...1e4

Om man regner med både gensere, bluser, skjorter og topper av ulike slag og tekstiler, er ikke 45 mye, etter min mening. Jeg har nok mye mer 😬. Saken er jo at jeg knapt noensinne sliter noe helt ut, dermed fyller klærne skuffer og skap i lang tid. Jeg har jo levd en stund, og ønsker stadig noe nytt. Ja, jeg er nok et ødeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Xtra skrev:

Nei

Om man regner med både gensere, bluser, skjorter og topper av ulike slag og tekstiler, er ikke 45 mye, etter min mening. Jeg har nok mye mer 😬. Saken er jo at jeg knapt noensinne sliter noe helt ut, dermed fyller klærne skuffer og skap i lang tid. Jeg har jo levd en stund, og ønsker stadig noe nytt. Ja, jeg er nok et ødeland.

Med gensere/overdeler med lange ermer så mente jeg både tykke gensere, hettejakker, langermede bluser og skjorter også ja ☺ skjønner ikke at noen kan overleve på 10 stykk. Da kan en jo ikke vært ute å handlet på flere år.. 

Anonymkode: 2f6f3...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med gensere/overdeler med lange ermer så mente jeg både tykke gensere, hettejakker, langermede bluser og skjorter også ja ☺ skjønner ikke at noen kan overleve på 10 stykk.

Går helt fint det.

Anonymkode: 93994...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs nå kun 10 gensere i hele kleskapet ditt? Kjøper du veldig sjeldent nye klær da eller kaster du ofte de du har?

Anonymkode: 2f6f3...6b2

Jeg bytter jo jevnlig ut, da! ;) Men nei, jeg bruker generelt ikke så mye penger på klær. 

Ser liksom ikke helt vitsen med å ha skap overfylt med klær en uansett aldri bruker.  Da er det bedre med 10 stk en faktisk liker å bruke, og heller bytte ut når en blir lei. 

Endret av Visma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange gensere/overdeler med lange ermer har du? (Ikke inkludert treningtøy og ytterjakker)

Jeg har 45 langermede overdeler. Høres dette mye ut?

Anonymkode: 2f6f3...6b2

Mange, har ikke tenkt å telle. Ga bort mange søppelsekker på Finn og til Fretex da jeg flyttet, og har likevel et par meter tett i tett bare med skjorter og bluser. Har sikkert over 50 tykkere gensere også, vet ikke, og flere skuffer med tynne gensere. Som Xtra sliter jeg som regel ikke ut klær, så det blir jo endel i skuffer og skap etterhvert. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

Jeg har rundt 14, deriblant 4 tykke ullgensere/jakke. Bruker å ha mye mer, men jeg har akkurat hatt en skikkelig utrensking i skapene mine og har derfor gitt bort en god del. Planlegge å ta en handlerunde på nyåret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sted imellom ti og tyve.  45 er ekstremt mye i mine øyne.  Jeg rydder engang i året i klesskapet og gir bort det som jeg ikke bruker lenger.  Har kjøpt en god vintergenser og en tunika de siste månedene.

Anonymkode: 5554e...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri talt dem. Men tipper et sted mellom 25 og 40?

Av ullgensere/kofter har jeg 7-8 tror jeg. Har ikke så mange bluser (hater å stryke tøy 😳), men går mye i gensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...