Gå til innhold

Hissige kristne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, synes ikke det. Uenigheter om ting er da lov å ha uten å bli kalt hissig, og det gjelder både kristne og ikke-kristne. Generelt tror jeg ikke det er noe høyere temperatur i diskusjon med kristne enn med andre. Det er jo ofte tema-avhengig, og klart man forsøker å forsvare sine egne synspunkter og ståsteder. Det gjelder jo alle og overalt uansett tema egentlig. Vi har alle meninger om ting, enten det er om politikk, religion, eller andre sanfunnsaktuelle ting, og det er jo bare naturlig å forsvare sitt eget standpunkt i diskusjon med andre. 

Endret av Visma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du det er mange hissige kristne på dette forum?

Anonymkode: 75314...e7c

Nei, men syns det er mange tråder som ligner på denne for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er artig å diskutere med denne hissige kristne personen. Hen bekrefter jo mine fordommer, og jeg føler meg opplyst, så det er en ego-boost. Men egentlig mistenker jeg vedkommende for å være ett nettroll som ikke tror det døyt på hva hen skriver.

Anonymkode: c853f...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er artig å diskutere med denne hissige kristne personen. Hen bekrefter jo mine fordommer, og jeg føler meg opplyst, så det er en ego-boost. Men egentlig mistenker jeg vedkommende for å være ett nettroll som ikke tror det døyt på hva hen skriver.

Anonymkode: c853f...bcd

Hvem er det du mener? Er det bare én kristen her inne, tror du? 

Anonymkode: c4f5a...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kristen og har aldri diskutert tro i disse trådene. EN kristen representerer ikke alle andre kristne. Skulle jeg stille alle ikke-troende til ansvar for alt hva andre ikke-troende mener i en hver sak? 

Anonymkode: e266b...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det du mener? Er det bare én kristen her inne, tror du? 

Anonymkode: c4f5a...606

Nei, men jeg tror bare det er 1 som ordlegger seg slik som denne. Det finnes sikkert opptil flere kristne her. Selv om de blir færre i samfunnet, så er det jo fortsatt noen 10talls prosent som tror på gud.

 

Men å klage på fordømmelse, og så fordømme LHBT selv, vitner om så dårlig innsikt i saker og ting, at man kan lure på om det er gjort med vilje, altså for å snakke mot seg selv, og fremstå som uvitende.

 

Det blir som jeg skulle klaget over manglende toleranse og så begynt å nedsnakke minoriteter.

Anonymkode: c853f...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...