Gå til innhold

Dps - transport


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Legen min har endelig henvist meg til psykolog på dps, noe jeg har ønsket lenge men legen ville ikke.

Problemet er bare at jeg bor 60 km unna dps, har ikke førerkort og buss går det stort sett bare 2 ganger i døgnet på upassende tider. Er det lett å få dekket drosje til dps? Har en far, han vil sikkert si ja til å kjøre av snillhet, men han er gammel og har dårlig helse så vil helst ikke mase på han hver gang jeg har time. 

Erfaringer?

Anonymkode: cc398...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Legen min har endelig henvist meg til psykolog på dps, noe jeg har ønsket lenge men legen ville ikke.

Problemet er bare at jeg bor 60 km unna dps, har ikke førerkort og buss går det stort sett bare 2 ganger i døgnet på upassende tider. Er det lett å få dekket drosje til dps? Har en far, han vil sikkert si ja til å kjøre av snillhet, men han er gammel og har dårlig helse så vil helst ikke mase på han hver gang jeg har time. 

Erfaringer?

Anonymkode: cc398...4f0

 

"Det må enten være helsemessige eller trafikale årsaker til at du har behov for rekvirert transport på hele eller deler av reisen. Har du hatt rekvirert transport på deler av reisen, kan du søke om å få dekket reiseutgifter for strekninger du har gjennomført på egen hånd."
Kontakt Pasientreiser i ditt område på 05515 eller snakk selv med behandleren din.
Les mer her
Jeg får selv dekket Pasienttransport til/fra behandling av medisinske årsaker. Det er behandler som må rekvirere turen for deg og begrunne hvorfor du har behov for transporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...