Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fortsatt noen mennesker jeg strever med å finne gave til.

Er du relativt voksen? Da vil jeg gjerne vite hva du ønsker deg til jul slik at jeg kan få noen tips :) 

Anonymkode: 4cf7a...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pene ulltrøyer som jeg kan bruke sammen med dongrybukser.  Og så ønsker jeg meg skinnvotter.  Og en pysjamas.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fortsatt noen mennesker jeg strever med å finne gave til.

Er du relativt voksen? Da vil jeg gjerne vite hva du ønsker deg til jul slik at jeg kan få noen tips :) 

Anonymkode: 4cf7a...a6a

Jeg er dame, 50+ og jeg hadde blitt veldig glad om jeg fant noe av dette under juletreet: ulltøy, litt eksklusiv sjokolade og/eller lakris, ullsokker eller andre småplagg i ull, bøker, julepynt (men da må man kjenne mottagers stil!), håndklær, en liten kasserolle... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg også bøker -  med byttekort er det en veldig trygg løsning...

Dessuten:

 - te i løsvekt, det gjør ingenting om det er en type gavepakning der det følger med noen litt eksklusive godsaker, f.eks. nøtter eller sjokolade

- oppladbar lystenner, f.eks. EasyFlame

- Wilses julehefte "Nu tænder moder alle lys"

- Morild refleksskjerf og den svarte veska

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker meg egentlig ingen ting, så kanskje opplevelser og helse/velvære (gavekort?) står øverst på listen.

 

Men om jeg tenker meg om... kunne godt tenke meg en silke-underkjole/nattkjole eller to, da ;). Og noe nytt ikke-kløende ullundertøy, f.eks. fra Falke eller Devold Breeze.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattkjole, fuktighetskrem, bøker, vinflaske, gavekort til opplevelser.  Det er det jeg kommer på for min del.  Det jeg ikke vil er julepynt eller andre ting som tar plass.  Sjokolade og stearinlys går an fordi det blir borte.  Krus med skrift på får meg til å grøsse og de tar kun plass til jeg kaster dem.  Jeg har det jeg trenger, men akkurat nå mangler jeg nattkjole og fuktighetskrem.

Anonymkode: 7bdc9...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et service jeg samler på, så jeg ønsker meg deler til det. Ellers har jeg i grunnen det jeg trenger av ting, og derfor setter jeg mest pris på konsumvarer. Det kan være noe litt luksuriøs sjokolade, eller kosmetikk. Gode opplevelser som en utekveld, bedre middag, konsert eller teater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...