Gå til innhold

Noe å stusse over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort versjon..

Har en venn som ofte er inn å ut av psykiatrisk døgnpost. Får ofte bildesnap av fra personen inne på avdelingen hvor jeg ofte tolker dette som litt skryt at endelig inne igjen. Måte vennen min skriver på snap til meg å legger ut på storyen sin at da var jeginne igjen. Sendte Snap å spurte hva som var i veien, hun haddelyst å kutte seg i fingrene men ikke mer enn det, til legevakten sa hun at hun ville legges inn.

Så er hun ute etter kanskje noen dager å da er livet helt fantastisk, går kanskje 2 dager så er hun på fest å eller bowling, dagen etterpå er hun inne igjen for litt skade seg selv tanker. 

Anonymkode: daca6...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kort versjon..

Har en venn som ofte er inn å ut av psykiatrisk døgnpost. Får ofte bildesnap av fra personen inne på avdelingen hvor jeg ofte tolker dette som litt skryt at endelig inne igjen. Måte vennen min skriver på snap til meg å legger ut på storyen sin at da var jeginne igjen. Sendte Snap å spurte hva som var i veien, hun haddelyst å kutte seg i fingrene men ikke mer enn det, til legevakten sa hun at hun ville legges inn.

Så er hun ute etter kanskje noen dager å da er livet helt fantastisk, går kanskje 2 dager så er hun på fest å eller bowling, dagen etterpå er hun inne igjen for litt skade seg selv tanker. 

Anonymkode: daca6...e3c

Tror det er mange gjengangere på dps ihvertfall, de er der år etter år. Tror det er vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kort versjon..

Har en venn som ofte er inn å ut av psykiatrisk døgnpost. Får ofte bildesnap av fra personen inne på avdelingen hvor jeg ofte tolker dette som litt skryt at endelig inne igjen. Måte vennen min skriver på snap til meg å legger ut på storyen sin at da var jeginne igjen. Sendte Snap å spurte hva som var i veien, hun haddelyst å kutte seg i fingrene men ikke mer enn det, til legevakten sa hun at hun ville legges inn.

Så er hun ute etter kanskje noen dager å da er livet helt fantastisk, går kanskje 2 dager så er hun på fest å eller bowling, dagen etterpå er hun inne igjen for litt skade seg selv tanker. 

Anonymkode: daca6...e3c

Du blir ikke innlagt for litt "skade seg selv"- tanker. Det hører nok endel mer til historien enn det hun er åpen om.

Anonymkode: 30e0b...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kort versjon..

Har en venn som ofte er inn å ut av psykiatrisk døgnpost. Får ofte bildesnap av fra personen inne på avdelingen hvor jeg ofte tolker dette som litt skryt at endelig inne igjen. Måte vennen min skriver på snap til meg å legger ut på storyen sin at da var jeginne igjen. Sendte Snap å spurte hva som var i veien, hun haddelyst å kutte seg i fingrene men ikke mer enn det, til legevakten sa hun at hun ville legges inn.

Så er hun ute etter kanskje noen dager å da er livet helt fantastisk, går kanskje 2 dager så er hun på fest å eller bowling, dagen etterpå er hun inne igjen for litt skade seg selv tanker. 

Anonymkode: daca6...e3c

Jøss, hvordan responerer du på bildene du får ? 

Kanskje du skal prøve med et « kos deg » neste gang ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert mer bak som hun ikke forteller. Kanskje det å sende snaps er henne måte å vise at hun ikke har det helt greit. At hun har behov for støtte? 

Kom ikke helt fram hvor ofte hun er inn og ut av psykiatrien, men de tar vel sine vurderinger hvorvidt innleggelse er nødvendig. Å legges inn fordi en holder på å kutte seg litt i fingeren høres rart ut. Derfor tror jeg ikke hun er helt ærlig om den egentlige situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med snap minnet meg om en 13-åring som syntes det var så kult å være gravid og ta abort. Så etter aborten tok hun bilde av seg selv på badet på sykehuset og sendte følgende melding til datteren min på samme alder:  "Meg etter aborten, da". Men dette er noen år siden nå, og jenta har blitt mer moden og fornuftig;)

Anonymkode: 0e60e...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror det er mange gjengangere på dps ihvertfall, de er der år etter år. Tror det er vanlig. 

Det er måten hun viser det frem på som er ganske irriterende. Og så skjønner jeg ikke hvorfor hun får lov til å bli innlagt pga skadetrang gang på gang, hun blir riktignok utskrevet som regel dagen etter. Og like etter så får jeg snap der hun er på fest eller annet. 

Anonymkode: daca6...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er måten hun viser det frem på som er ganske irriterende. Og så skjønner jeg ikke hvorfor hun får lov til å bli innlagt pga skadetrang gang på gang, hun blir riktignok utskrevet som regel dagen etter. Og like etter så får jeg snap der hun er på fest eller annet. 

Anonymkode: daca6...e3c

Ja noen har behov for oppmerksomhet,det er jo det det dreier seg om. Bare prøv å overse det hvis du ikke liker det, ikke svar noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er måten hun viser det frem på som er ganske irriterende. Og så skjønner jeg ikke hvorfor hun får lov til å bli innlagt pga skadetrang gang på gang, hun blir riktignok utskrevet som regel dagen etter. Og like etter så får jeg snap der hun er på fest eller annet. 

Anonymkode: daca6...e3c

Hvor ofte har hun så korte innleggelser? Virker litt i overkant å bli innlagt og så ut dagen etterpå og deretter rett på fest? Det er i alle fall det siste jeg tenker på når jeg kommer hjem fra innleggelse. Som er lenger enn bare en dag da. 

Men kanskje hun drar på fest for å fylle et tomrom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...