Gå til innhold

Når døden kommer på besøk😭


emilie321

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Trine skrev:

De tankene er det ikke så lett å få kontroll på. Kanskje trenger vi at de kommer så vi får bearbeidet det som har skjedd. Jeg vet ikke. Men jeg vet at også de vil roe seg etterhvert. Godt det går litt bedre med deg, selv om tankene sliter deg ut. Jeg tror du er sterk. Det er ihvertfall det inntrykket jeg har. Så du kommer deg igjennom dette. Bare vær litt tålmodig med deg selv og kanskje ikke forvente altfor mye av deg selv akkurat nå.

Nei, tankene er det ikke lett å ha kontroll på og ja, jeg kommer meg gjennom dette. Har flere rundt meg som støtter, bl.a datteren og terapeuten. Pratet med han i går morges og han ringte meg i går kveld for å høre hvordan det gikk. Han sa også at jeg kunne kontakte han i helgen, så ringte han meg opp når det passet for han.  Sånt varmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...