Gå til innhold

Alkohol og medisiner?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg har jo lurt på om noe har vært veldig galt, at hjerter mitt er slitent på grunn av det harde livet jeg har levd, men alt av undersøkelser og tester har vært fine. Så da må jeg bare stole på det. :) Men jeg  går jo generelt sett ikke rundt og frykter at det er noe alvorlig galt med meg. Fysisk sett har jeg hatt en sterk kropp som som har overlevd svært mye jeg har gjort med den. :)

Det er så godt at det går bedre med deg nå,for det gjør det vel? Så er det bra at alt av undersøkelser er bra, legene tar vel tak i det hvis det er noe. Samtidig er det ikke alltid de gjør det. Godt du har en sterk kropp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høy hvilepuls over lang tid/daglig, er ikke det tegn på hjerteforstyrrelser?

Anonymkode: f9136...7ad

Legen mente det var pga medisinene jeg tar,men det er jeg usikker på nå for sykepleieren sa hun var en tullhøne som sa det. Kan jo være hva som helst annet nå da,og hjerterytmen og var jo høy- Men har sikkert gått med det i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er så godt at det går bedre med deg nå,for det gjør det vel? Så er det bra at alt av undersøkelser er bra, legene tar vel tak i det hvis det er noe. Samtidig er det ikke alltid de gjør det. Godt du har en sterk kropp :) 

Ja er bedre på en del områder i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glitter skrev:

Ja er bedre på en del områder i hvert fall. :)

Det er jammen bra ❤️ Du fortjener alt godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...