Gå til innhold

Når påkjenningene blir for stor slår sykdommen inn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har BP2. Var inne i en bedre periode når jeg kommer inn i et psykisk press som gjør meg deprimert. Andre sier jeg må trekke meg bort fra det som bryter meg ned. Selv om jeg forsøker så godt jeg kan å holde avstand, så lever nå depresjonen sitt eget liv. 

Anonymkode: 645e6...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever at det er en hårfin balanse mellom hva man bør skjerme seg for/avstå fra og hva man bør prøve å opprettholde så langt det er mulig, for å motvirke depresjon. En balanse jeg ikke selv har funnet så mye ut av. Bortsett fra to ting og det er rus og selvskading. Det er så åpenbart at det gjør psyken verre, men alt det andre? Ikke lett. Så jeg opplever også at svingningene lever sitt eget liv, men at jeg blir jevnt over dårligere når jeg får for mye belastninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...