Gå til innhold

Elektriske støt og leponex


Marye

Anbefalte innlegg

Er under opptrapping på leponex og opplever strøm støt gjentatte ganger f.eks når noen banker på døra eller snakker høyt! Føles som noen zapper meg eller at jeg er et defekt elektrisk anlegg 

 

kommer dette av leponex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leponex er ett hefti antipsykotikum (nevrotoksin) det skaper hjerneskade over tid. Så ja, er ganske sikker på att det kommer av "medisinen".
Jeg fikk zapps når jeg gikk på SSRI..

Snakk med legen/psykologen om dette.

 

Endret av tiny88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Marye skrev:

Er under opptrapping på leponex og opplever strøm støt gjentatte ganger f.eks når noen banker på døra eller snakker høyt! Føles som noen zapper meg eller at jeg er et defekt elektrisk anlegg 

 

kommer dette av leponex? 

Kan være en midlertidig effekt av Leponex sin ganske kraftige antiserotonerge virkning. Det vil gi seg.

5 minutter siden, tiny88 skrev:

Leponex er ett hefti antipsykotikum (nevrotoksin) det skaper hjerneskade over tid. Så ja, er ganske sikker på att det kommer av "medisinen".
Jeg fikk zapps når jeg gikk på SSRI..

Snakk med legen/psykologen om dette.

 

Du mener kanskje nevroleptikum? Nevrotoksin er noe helt annet (f.eks Botox). Leponex gir ikke hjerneskade.

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tiny88 skrev:

 

Du har ikke en kilde som er litt mindre bullshit og litt mer vitenskapelig?

Enig i at vitenskapen har et stykke å gå før medisinene er bra nok, men random youtube-filmer er ikke vitenskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.12.2019 den 22.06, ISW skrev:

Du har ikke en kilde som er litt mindre bullshit og litt mer vitenskapelig?

Enig i at vitenskapen har et stykke å gå før medisinene er bra nok, men random youtube-filmer er ikke vitenskap

Han her har jobbet i psykiatrien i mange år og lært litt av hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2019 den 16.41, Marye skrev:

Kjenner også masse stikk i huden når jeg kommer inn etter å ha vært ute

jeg får iblandt lyn i hodet når jeg kommer i et kaldere område. jeg går på 30mg fluoxetin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...