Gå til innhold

Hva vil det si at man er oppegående ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Behandleren min på dpset sa til meg at jeg måtte avslutte hos h*n. Som begrunnelse sa h*n bare at siden jeg var såpass oppegående som jeg er så kunne jeg ikke gå dit særlig lenger og kommer til å bli avsluttet nå i januar.  

Men jeg lurer på hva mente h*n med oppegående hva vil det si at man er psykisk oppegående?

Anonymkode: d142d...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mestrer jobb, familie, sosiale og ellers praktiske ting i hverdagen så er du oppegående. Det betyr ikke at du ikke kan slite med dine ting som du trenger hjelp til, men det er gjerne dette de måler når de vurderer funksjonsnivået til en person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste får ikke gå evig på DPS. Det er kjipt å føle man blir utskrevet for tidlig. Jeg blir det selv. Det er mange i kø.

Anonymkode: c80e9...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...