AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Er ikke sinne en form for selvhevdelse uansett om det rettes utover eller om noen retter det mot seg selv? Er ikke sinne i seg selv selvhevdende? De andre påstår at det bare er selvutslettende om det rettes mot en selv. Anonymkode: f05d9...d3b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Jeg er ikke kupton, men jeg er enig med dem som sier at sinne mot seg selv ikke er selvhevdende. Det er jo istedet nedbrytende. Anonymkode: 83e19...571 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Jeg er nok enig med "de andre". Men du kan jo prøve å forklare oss hvorfor du mener sinne mot seg selv også er selvhevdende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Jeg tenker at når man retter sinnet mot seg selv så er går det iallefall ikke utover andre. Men jeg vil ikke kalle det selvhevdelse, for da setter en liksom ikke grenser overfor andre. Anonymkode: 7f3bc...c10 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa-k-j Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Sinne er ikke selvhevdelse, men å være litt bestemt eller konsekvent vil jeg heller si går mer i rett retning. Men noen kan feiltolke å være bestemt som et sinne har jeg erfart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 5 timer siden, kupton skrev: Jeg er nok enig med "de andre". Men du kan jo prøve å forklare oss hvorfor du mener sinne mot seg selv også er selvhevdende. Jeg trodde at det på en måte var selvhevdende å reagere på noe med sinne i steden for passivitet/likegyldighet. Selv om sinnet ikke rettes utover, så trekkes liksom selvfølelsen opp, at du hevder deg over noe med følelsen av sinne. I tillegg til at det kan være selvdestruktivt osv Anonymkode: f05d9...d3b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at når man retter sinnet mot seg selv så er går det iallefall ikke utover andre. Men jeg vil ikke kalle det selvhevdelse, for da setter en liksom ikke grenser overfor andre. Anonymkode: 7f3bc...c10 men det var vel det du påstå i hovedinnlegget ditt? at sinne rettet mot en selv er selvhevdende ? Anonymkode: fecc8...e67 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: men det var vel det du påstå i hovedinnlegget ditt? at sinne rettet mot en selv er selvhevdende ? Anonymkode: fecc8...e67 Jeg er ikke Ts. Anonymkode: 7f3bc...c10 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.