Gå til innhold

Skal du spandere deg ekstra mye trygde-cola med sukker til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det 1 eller flere som lager alle disse coccatrådene?

Har du asperger?

Anonymkode: e1f23...1a8

Nå er du bare frekk. Og vet ikke hvilke andre tråder du snakker om.

Anonymkode: 96659...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det 1 eller flere som lager alle disse coccatrådene?

Har du asperger?

Anonymkode: e1f23...1a8

Det er flere som lager slike tråder. Intern dol-humor, men selv jeg ser at det er begrensninger på hvor lenge slikt er morsomt... Håper noen greier å finne noe nytt..

Anonymkode: da057...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og vet ikke hvilke andre tråder du snakker om.

Det burde du vite, for det er ikke bare deg. Og du er med høy sannsynlighet ikke den opprinnelige forfatteren av dette. 

Anonymkode: da057...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det vel heller litt kamferdrops vel, eller kanskje til og med kongen av danmark!

 

Hilsen dranker av generisk lett-cola. 

Anonymkode: e6dd2...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå blir det vel heller litt kamferdrops vel, eller kanskje til og med kongen av danmark!

 

Hilsen dranker av generisk lett-cola. 

Anonymkode: e6dd2...424

Generisk lett-cola, er det noe godt da?

Anonymkode: 78a03...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere som lager slike tråder. Intern dol-humor, men selv jeg ser at det er begrensninger på hvor lenge slikt er morsomt... Håper noen greier å finne noe nytt..

Anonymkode: da057...3f9

Har de noen gang vært morro? Fint om trådstarter(ne) får seg en latter, tror samtlige andre tenker «gjeeeesp». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Kayia skrev:

Har de noen gang vært morro? Fint om trådstarter(ne) får seg en latter, tror samtlige andre tenker «gjeeeesp». 

Der tar du feil for jeg eeeelsker slike tråder og synes de er ufattelig morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Kayia skrev:

Har de noen gang vært morro? Fint om trådstarter(ne) får seg en latter, tror samtlige andre tenker «gjeeeesp». 

Og selv har du startet mange tråder i det siste?

Anonymkode: 78a03...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kayia skrev:

Det er relevant fordi...?

Er det noe som går igjen på DOL er det folk som klager på andres tråder (eventuelt at det er stå stille her), men selv aldri starter egne tråder.

Anonymkode: 78a03...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noe som går igjen på DOL er det folk som klager på andres tråder (eventuelt at det er stå stille her), men selv aldri starter egne tråder.

Anonymkode: 78a03...5a2

Du tar feil. Jeg deltar aktivt i tråder på dol. Det vil hverken skape mer eller mindre aktivitet om jeg selv er trådstarter, det er helt irrelevant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kayia skrev:

Du tar feil. Jeg deltar aktivt i tråder på dol. Det vil hverken skape mer eller mindre aktivitet om jeg selv er trådstarter, det er helt irrelevant. 

Du bruker mest tid på å klage og hakke på andre.

Anonymkode: 78a03...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Har de noen gang vært morro? Fint om trådstarter(ne) får seg en latter, tror samtlige andre tenker «gjeeeesp». 

Noen har så nitrist liv at kald cola er dagens høydepunkt. Du bør prise deg lykkelig over at det ikke gjelder deg.

Anonymkode: 96659...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen har så nitrist liv at kald cola er dagens høydepunkt.

Anonymkode: 96659...a6b

Jeg har ingen problem med å se at et slikt liv kan være tungt innimellom, og derfor bruker jeg ikke si at jeg syns disse gjentakende trådene er kjedelige så ofte heller.

At noen av dere syns trådene er morsomme blir imidlertid noe annet, jeg skjønner faktisk ikke det kvekk av hva dere syns er morsomt med dem

Jeg har åpenbart en annen humor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg har ingen problem med å se at et slikt liv kan være tungt innimellom,

Ikke "innimellom". Konstant, år etter år. Da er en iskald cola dagens høydepunkt.

Anonymkode: 96659...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...