Gå til innhold

Er vi så misslykka at vi må gå på medisin hele gjengen snart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje utrolig mange kanskje skal begynne å tenke på å ikke få barn? Jeg blir skremt av hvor mange som blir psykisk syke og ikke kan gjøre noe om dagen. 
Virker da som hele Norge er på medisin snart? Eller har vi blitt mer ubrukelige?

Anonymkode: f1c67...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje utrolig mange kanskje skal begynne å tenke på å ikke få barn? Jeg blir skremt av hvor mange som blir psykisk syke og ikke kan gjøre noe om dagen. 
Virker da som hele Norge er på medisin snart? Eller har vi blitt mer ubrukelige?

Anonymkode: f1c67...8ae

Nei, det har jeg ikke inntrykk av. Nå er de unge voksne en del av "generasjon prestasjon" de er ofte vel utdannede og det virker som de er kresne og bruker mye når det gjelder bolig, reiser og jobber. Ikke ofte jeg støter på norske håndverkere lengre.

Anonymkode: 02036...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror da ikke de fleste av oss er syke og bruker medisiner. Jeg har fire venner. Tre av de bor ikke i byen lenger, men ut av oss 5 er det kun jeg som er syk. Hun ene gikk gjennom en depresjon for noen år siden, men ut over det ingen langvarig lidelse. 

Med mine bekjente kan jeg jo ikke vite, men de er i hvert fall tilsynelatende velfungerende. Gjennom alle mine venner og bekjentskap så er det kun jeg som er "syk og ubrukelig". 

Ikke at mine erfaringer kan brukes som noen forskning, men. 

På forum som dette derimot vil det jo naturligvis bli en overrepresentering av psykisk syke, men det er jo ikke representativt for samfunnet for øvrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste i min omgangskrets er friske og i jobb. Noen få har ulike sykdommer, noen går på medisiner, andre ikke. Noen av de syke har barn, noen av de friske har ikke barn. Jeg er ikke enig i virkelighetsbeskrivelsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...