Gå til innhold

When nothing gods right ....go left.


emilie321

Anbefalte innlegg

Akkurat nå så har jeg det litt vanskelig.  Desember er vanligvis vanskelig for meg, pluss at jeg nylig har hatt et dødsfall i nær relasjon. Har hatt noen dager hvor jeg ikke har orket å ha folk rundt meg, samtidig har jeg ikke orket å være alene. Dette begynner nå å gå seg litt til, heldigvis. Oppi dette så sliter jeg med overspising for tiden (har en spiseforstyrrelse) For meg har det alltid vært enten eller.  Nå prøver jeg en gylden middelvei, inspirert bl.a  av min datter og av @Glitter.   Nå i disse desemberdagene skal jeg prøve med å ha lov til å kjøpe litt sjokolade hver dag. Rett og slett for å venne meg til å ta de små sjokoladene istedenfor de store og for å lære meg til å stoppe før jeg blir dårlig.  Har prøvd dette tidligere og med dårlig resultat, men føler at jeg har et annet ståsted nå.   

Har også tenkt mye på terapeuten min disse dagene og på hvordan han/vi jobber. Han er helt annerledes enn noen terapeuter jeg har vært borti. Han jobber nok etter when nothing goes right....go left.  Så nå skal jeg jobbe mer bevist etter det. På alle plan. Har også en avtale med fastlegen om ting jeg skal gjøre på nyåret. Fastlegen og terapeuten samarbeider tett, og det tror jeg er en fordel. 

Nå ser jeg fram til å greie og legge desember bak meg og med stil. På nyåret starter en ny epoke for meg og det skal bli spennende (og skummelt) å se hva som skjer videre. Håper det nye året blir "mitt" år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Visma skrev:

Lykke til, Emilie! Håper det bare blir bedre og bedre for deg på alle plan framover nå. 

Tusen takk!     Håper det nye året blir bedre for alle her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det blir ditt år til neste år. 😊❤ 

Det er vel noe i det at når plan A ikke har fungert så er ikke det å velge plan A riktig løsning. Da må en gå for plan B. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Glitter skrev:

Krysser fingrene for at det blir ditt år til neste år. 😊❤ 

Det er vel noe i det at når plan A ikke har fungert så er ikke det å velge plan A riktig løsning. Da må en gå for plan B. 😊

Tusen takk!

Ja, helt enig. Har fått noen oppgaver av fastlegen som jeg skal innføre i løpet av januar. I tillegg så har tydeligvis fastlegen og terapeuten lagt sine kloke hoder ihop og det kommer til å skje noen interessante ting på nyåret. Noe jeg ikke har gjort før. Er både spent og litt redd for hva som kommer ut av det. Det har jeg ikke gjort før, så det greier jeg sikkert (Pippi)

Akkurat nå så peprer jeg meg med positive ord og ting, så kanskje noe av det sitter. Det hjelper også å skrive det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, cilie skrev:

Lykke til! Desember kan være tøff. Satser på et supert 2020😊

Tusen takk!  Ja, desember er tøff for mange,  dessverre.  Ja, jeg satser på et supert 2020. Og det håper jeg det inderlig blir for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...