Gå til innhold

Hvor mange sider er journalen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min var på litt over 300 sider. Men da med fra jeg var på bup i barndommen i tillegg. Syns det var så mye papirer tok jo en evighet å lese gjennom

Anonymkode: 4be3c...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Det er noe over 2300 dokumenter i journalen min. Fra 2016 til nå. 

Tror min var rundt 200 sider.

Men 2300 dokumenter siden 2016, det vil si at det har blitt opprettet 2 dokumenter på deg pr dag i 3 år. Hvordan går det ann? Hvor ser du forresten hvor mange dokumenter du har?

Anonymkode: 17953...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror min var rundt 200 sider.

Men 2300 dokumenter siden 2016, det vil si at det har blitt opprettet 2 dokumenter på deg pr dag i 3 år. Hvordan går det ann? Hvor ser du forresten hvor mange dokumenter du har?

Anonymkode: 17953...3fe

Når man er innlagt så er det jo vaktnotat x3 hver dag, så da bygger det seg fort opp. På toppen av det kommer samtaler, telefonsamtaler, medisinark, ambulansejournal, diverse vedtak, epikriser osv. Jeg har også i overkant av 2000 dokumenter. Kan se det i pasientjournalen på helsenorge.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror min var rundt 200 sider.

Men 2300 dokumenter siden 2016, det vil si at det har blitt opprettet 2 dokumenter på deg pr dag i 3 år. Hvordan går det ann? Hvor ser du forresten hvor mange dokumenter du har?

Anonymkode: 17953...3fe

@Cesium svarte godt på dette. :)

Jeg har for øvrig nesten ikke vært innlagt i 2019 på sykehus for da har jeg vært i rusbehandling i ett år og der er det et annet journalsystem så det meste er fra 2016 til oktober november 2018. I 2019 har jeg vært innlagt til sammen 23 dager, men så har det vært noen telefonsamtaler med behandler, det har vært en operasjon og ja. Det baller nå bare på seg. 

Jeg har blant annet hatt en sammenhengende innleggelse på 7,5 mnd pluss flere innleggelser på alt fra noen dager til to måneder. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Cesium skrev:

Når man er innlagt så er det jo vaktnotat x3 hver dag, så da bygger det seg fort opp. På toppen av det kommer samtaler, telefonsamtaler, medisinark, ambulansejournal, diverse vedtak, epikriser osv. Jeg har også i overkant av 2000 dokumenter. Kan se det i pasientjournalen på helsenorge.no. 

Jeg får kun opp sluttepikrisen fra da jeg var innlagt. Dersom sykehuset skriver notater 3x hver dag når en er innlagt så er ihvertfall ikke det noe jeg får opp på min helsenorge.no.

Anonymkode: 17953...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får kun opp sluttepikrisen fra da jeg var innlagt. Dersom sykehuset skriver notater 3x hver dag når en er innlagt så er ihvertfall ikke det noe jeg får opp på min helsenorge.no.

Anonymkode: 17953...3fe

Hmm, får opp alt.

Det skal gode grunner til for å skjule rapporter for pas? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å sjekke dette?

 

Jeg har bett om journalutskrifter alle gangene jeg er ferdig ett sted. Og det er ikke mange sidene.

 

Min avdøde ex derimot hun hadde mapper fulle som gamle oslo telefonkataloger. Det var alt somatisk. En tragisk skjebne. 

 

Så er det noe å trakte etter?

Anonymkode: 05b7f...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får kun opp sluttepikrisen fra da jeg var innlagt. Dersom sykehuset skriver notater 3x hver dag når en er innlagt så er ihvertfall ikke det noe jeg får opp på min helsenorge.no.

Anonymkode: 17953...3fe

Ikke jeg heller. Hos meg er det bare epikriser og referat fra samtaler med psykepleier og AAT som står. Men bare fra og med 2018.

Det mangler også notater fra somatikken. Jeg har vært operert flere ganger og vært til kontroller, men det står det ingenting om. Jeg tilhørere sør-øst, og de var lovlig seint ute med i det hele tatt å få systemet opp å gå her. Synes det er litt irriterende at de henger så langt etter her når man leser om at det andre steder er helt som det er tenkt.

Anonymkode: eed27...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt merkelig. Jeg fikk for noen år siden en utskrift av en journal fra et sykehusopphold i 1996, men den inneholdt kun det legene hadde diktert hver dag. Dette på tross av at jeg spesifiserte at jeg ønsket alle dokumenter. Slik var det og med en journal fra tre år tilbake. Nå var dette riktig nok fra somatikken. 

Jeg tilhører også Sør-Øst, og kan bekrefte at det er slik med psykiatri-journalen og. 

Hvor mange sider hele journalen min er på tenker jeg ikke på. Mange er det utvilsomt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...