AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Jeg har brukt 150 mg Quetiapin depottabletter og ønsker å gå over til 100 mg av de, men da ikke som depottabletter. Hvordan gjør jeg dette på riktig måte? Anonymkode: cea2f...73c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Du bare går over fra den ene dagen til den andre. Vanlige tabletter tas vanligvis om kvelden et par tider før du ønsker å sovne. Merk. Jeg tar med dette ikke stilling til om reduksjonen er riktig eller ikke. Jeg regner med at dette skjer i samarbeid med din lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 2 timer siden, kupton skrev: Du bare går over fra den ene dagen til den andre. Vanlige tabletter tas vanligvis om kvelden et par tider før du ønsker å sovne. Merk. Jeg tar med dette ikke stilling til om reduksjonen er riktig eller ikke. Jeg regner med at dette skjer i samarbeid med din lege. Takk Kupton. En så liten reduksjon har vel ikke noe å si? Nei, det er noe jeg ønsker å gjøre selv uten å ha hørt med legen min siden det nesten ikke er forskjell. Anonymkode: cea2f...73c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 2 timer siden, kupton skrev: Du bare går over fra den ene dagen til den andre. Vanlige tabletter tas vanligvis om kvelden et par tider før du ønsker å sovne. Merk. Jeg tar med dette ikke stilling til om reduksjonen er riktig eller ikke. Jeg regner med at dette skjer i samarbeid med din lege. Oi.., jammen er dette veldig individuelt. Innen en halv til en time bør jeg være i seng, etter å ha tatt quetiapin. Kunne sikkert gått ned på vanlige tabl, siden jeg blir så trøtt og sovner så raskt. Oppretteholde søvn fikk jeg kun hjelp av depotvarianten til. Men nå har jeg blitt flink pasient og avventer til neste samtale med behandler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesium Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, Villanda skrev: Oi.., jammen er dette veldig individuelt. Innen en halv til en time bør jeg være i seng, etter å ha tatt quetiapin. Kunne sikkert gått ned på vanlige tabl, siden jeg blir så trøtt og sovner så raskt. Oppretteholde søvn fikk jeg kun hjelp av depotvarianten til. Men nå har jeg blitt flink pasient og avventer til neste samtale med behandler. Samme her, merker vanligvis effekt etter en halvtime. Blir skikkelig svimmel og får hjertebank hvis jeg ikke går og legger meg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Skal visst fortsette litt med samme dose likevel. Skal sikkert vøre stabil og hatt god søvn over litt lenger tid først. Jeg diskuterer ikke, jeg adlyder 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 10 minutter siden, Villanda skrev: Jeg diskuterer ikke, jeg adlyder 😊 Smart :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Akkurat nå, kupton skrev: Smart 🙂 Det har tatt tid 😊. Tror det hjelper med litt mer bestemt behandler, som ser ut til å generelt kunne mer om medisiner. Hun jeg gikk til før, var spesialisert i kognitiv terapi, og følte hun ikke kunne mer om nedisiner enn meg selv. Fant vel også ut det ble slitsomt å skulle finne ut av alt og mase og forsøke overtale, legge fram teori.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 45 minutter siden, Villanda skrev: Det har tatt tid 😊. Tror det hjelper med litt mer bestemt behandler, som ser ut til å generelt kunne mer om medisiner. Hun jeg gikk til før, var spesialisert i kognitiv terapi, og følte hun ikke kunne mer om nedisiner enn meg selv. Fant vel også ut det ble slitsomt å skulle finne ut av alt og mase og forsøke overtale, legge fram teori.. Jeg har også en behandler som er bestemt og det gjør meg tryggere. Nå er det fastlegen som bestemmer mine medisiner og hvis han kommer med forandringer, så gjør jeg som han sier. Nå samarbeider fastlegen med en dyktig psykiater og terapeuten, så jeg føler meg godt ivaretatt og trygg på at jeg får den beste behandlingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.