Gå til innhold

Å kjenne på følelsene -BET


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i Bet-behandling nå. Våknet litt tung og trist, og vil jo bare ha dette bort. Men så får jeg beskjed om å gå inn i det og bli der for å kjenne på følelsene? Merkelig behandling, egentlig... Tror ikke at det er riktig å fokusere på tristheten fordi jeg er redd for å gå inn i depresjon pga det. 

Noen innspill?

Anonymkode: e28ae...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har troen på å gå inn i følelsene. De er der jo. Ved å bli fortrolig med dem, se de er en del av deg, blir de lettere å bære. Livet blir mindre farlig, og kampene med en selv færre og enklere, er min erfaring. Det er jo ikke snakk om å dyrke det vonde og triste, men å erkjenne at følelsene er der, i stedet for å unnvike dem. 
 

Jeg synes du er heldig som mottar BET behandling, men det er sikkert tøft å stå i. Lykke til, fortell gjerne mer om hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...