Gå til innhold

Store blodårer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med årene (50) har jeg fått større og mer tydelige blodårer på bena. De var ikke synlige da jeg var yngre. Hva er årsaken? Normalvektig kvinne.

Anonymkode: d02db...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er tykke, store og lange, og ser ut som om de ligger like under huden. 

Anonymkode: d02db...4e6

Åreknut?

Anonymkode: 0fc3f...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som åreknuter. Mange har det, og mange har ikke andre plager enn at de synes det ikke er noe fint. Hos andre så kan det bli dårlig blodgjennomstrømning i beinet, uten at det nødvendigvis gir smerter, og hos andre igjen, så kan det bli smertefullt.

Jeg hadde tydelige tjukke årer uten smerter. Brydde meg egentlig ikke så mye om det, men det gjorde legen. Hun anbefalte operasjon selv om jeg ikke hadde vondt. Ble operert da jeg var ca 38 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg har ikke knuter. Jeg der ikke en eneste knute, bare disse fremhevede årene. Som har blitt så tykke, store og synlige.

Anonymkode: d02db...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...