Gå til innhold

Trombosert, hemoroide?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker g-streng som oftes hver dag, under olabukse, tights. Når jeg er hjemme bruker jeg alltid, truse, hipster, hotpants og joggebukse/løs bukse. 

Merket tidligere idag at jeg var så sår i anus. Tenkte kanskje det var en rift, da jeg har hat et par hemoroider tidligere. 

Det gjør vondt hvis jeg sitter rett på rompa, når jeg setter meg ned på do(da skinkene "spriker" ifra hverandre da). Jeg har enda ikke bæsjet, gjør det oftes hver morgen kanskje 1 gang til ila dagen. 

Jeg tok en titt i spleilet og har smørt på med scheroproct(?), da den har hjulpet tidligere. Det som gjør vondt ved anus nå, ser ut som en slags cyste kvise, hardere enn de hemoroidene jeg har hat før. Jeg blir jo veldig engstelig for om dette kan være noe farlig, da det gjør mer vondt enn vanlig. Burde jeg sjekke meg hos legen imorgen? Se det ann over helgen? Så er det jo selvfølgelig jul straks og da er legekontoret stengt, vil jo nødig dra til legevakten hvis dette ikke er farlig. 😭

Men ja, kan det være en trombosert hemoroidene? Leste at de kan bli harde som erter feks. 

Anonymkode: d7aa6...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, den gjør helt faens vondt. Det er sviende smerte. 

Anonymkode: d7aa6...c20

Seriøst, det er ingen her som kan svare deg på hva dette er. Om du har så vondt som du gir uttrykk for her så ring legekontoret ditt så snart det åpner i dag og be om en hastetime, som du selv sier - det er straks jul med stengte legekontorer og du vil neppe like å tilbringe deler av julen på venterommet hos legevakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Seriøst, det er ingen her som kan svare deg på hva dette er. Om du har så vondt som du gir uttrykk for her så ring legekontoret ditt så snart det åpner i dag og be om en hastetime, som du selv sier - det er straks jul med stengte legekontorer og du vil neppe like å tilbringe deler av julen på venterommet hos legevakten.

Trodde man kunne spørre om sånt her. 

Men det er iorden nå. Så er ikke fult så vondt. 

Anonymkode: d7aa6...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trodde man kunne spørre om sånt her. 

Men det er iorden nå. Så er ikke fult så vondt. 

Anonymkode: d7aa6...c20

Selvfølgelig kan du spørre, men det er ingen lege som svarer her inne lenger og det er jo mer eller mindre umulig å svare på hva det kan være når man ikke ser det heller. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...