Gå til innhold

Gleder du deg til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, akkurat nå så tar jeg en dag av gangen. Dagene får bli som de blir og så får jeg gjøre det beste ut av dagene etter hver som de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg gleder meg nei. Men jeg syns jeg var veldig festlig med den ene julegaven, så det blir jo litt moro å se om den som får den blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes førjulstiden er veldig stressede. Blir helt utslitt. Selve julaften og romjula kan være koselig. Men jeg har så mye angst og det er vanskelig å delta i juleselskaper som det er forventet at jeg skal delta i. Også er det skikkelig slitsomt med mat overalt, blir ekstra spiseforstyrret i jula. Mest av alt gleder jeg meg til jula er over. Jeg foretrekker hverdag over høytid. 

Endret av Cesium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til koselig samvær med venner og familie og mye god mat og drikke.

Selve julen som høytid er jeg imidlertid ikke spesielt begeistret for, da det etter min mening ikke er annet enn en hyperkomersiell kjøpefest og hedonistisk konsumerisme på speed. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Janus30 skrev:

Selve julen som høytid er jeg imidlertid ikke spesielt begeistret for, da det etter min mening ikke er annet enn en hyperkomersiell kjøpefest og hedonistisk konsumerisme på speed. 

Det er da du bør ta et skritt tilbake og tenke gjennom hva julen EGENTLIG dreier seg om... Julens glade budskap om at en frelser er oss født har dessverre druknet i alt det du beskriver. 

Anonymkode: 57b17...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gleder meg ikke til jul...Angst og depresjon og alt som skal gjøres. Nei uff. Nå har jeg et pust i bakken i kveld imens ungene er hos min mor og jeg måtte ta to vival for jeg var så nedimellom at jeg var en hårsbredd unna å skaffe meg rusmidler. Vil ikke bli så dårlig at jeg må legges inn i jula da blir det å ty til Vival når ingenting annet hjelper...Men jeg har høy toleranse for benzo så må ta mer enn det legen har forskrevet. Kan fint ta 20 mg uten å bli annet enn litt trøtt og ør liksom. Men har holdt meg til 10 mg av gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mye logistikk. Det gleder jeg meg ikke til. Det er ikke så enkelt nå som jeg ikke kjører lengre.

 

Ellers misliker jeg romjula, Spessielt 1ste og 2dre juledag, samt 1ste nyttårsdag. Alt er mørkt og stengt.

 

 

Selve julaften er jo hyggelig for de som slipper å være alene. Og jeg har familie å dra til.

Anonymkode: cda94...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...