Gå til innhold

Er så lei av «rampenisse/alver» osv på sosiale media!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har selv barn, og har for første gang i år kjøpt en sånn liten nisse som gjør streker hjemme, og noen ganger tryller han frem godteri eller smågaver ila natten. Ungene elsker det og synes dette er kjempespennende!

 

men!!! Måååå alle kline dette utover Facebook, snap og Instagram hver eneste dag? Jeg legger ikke ut noe, for jeg gjør det for barna mine. Men har flere på vennelista mi som poster hver eneste dag, og viser frem alt! Om å gjøre å være mest kreativ, og finne på mest mulig, for så å legge det ut på face. Gjør vi ikke dette for ungene da?

måtte bare ut med det😂

ha en fin lørdag alle sammen

Anonymkode: f71ae...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg. Men noen foreldre er mer opptatte av å fremstå vellykket og som 'god mor' på face enn i virkeligheten...

Anonymkode: 4364e...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...