Gå til innhold

Når julegavene ikke kommer frem i tide🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Firmaet skrev at forventet leveringstid ville være 20.12. Og de markedsførte dagen jeg bestilte (8.desember) om at ‘sendingen ville nå frem før jul om jeg bestilte i dag’. Det er et norsk firma. Og det har altså ikke kommet:(

Er der enda håp? Jobber de på posten også i helgen nå før jul og døgnkontinuerlig? Hva med selve julaften frem til kl 13? Kan gavene fortsatt dumpe i postkassen/på post i butikk? Eller er kanskje alt håp ute nå..

En ting er sikkert, nå har jeg lært at jeg aldri skal bestille julegaver i desember😶

Anonymkode: 6a6e2...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Firmaet skrev at forventet leveringstid ville være 20.12. Og de markedsførte dagen jeg bestilte (8.desember) om at ‘sendingen ville nå frem før jul om jeg bestilte i dag’. Det er et norsk firma. Og det har altså ikke kommet:(

Er der enda håp? Jobber de på posten også i helgen nå før jul og døgnkontinuerlig? Hva med selve julaften frem til kl 13? Kan gavene fortsatt dumpe i postkassen/på post i butikk? Eller er kanskje alt håp ute nå..

En ting er sikkert, nå har jeg lært at jeg aldri skal bestille julegaver i desember😶

Anonymkode: 6a6e2...5a4

Det er fortsatt håp. Posten jobber nok på spreng nå i helgen. Har du ikke sporingsnummer?

Anonymkode: f4963...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Firmaet skrev at forventet leveringstid ville være 20.12. Og de markedsførte dagen jeg bestilte (8.desember) om at ‘sendingen ville nå frem før jul om jeg bestilte i dag’. Det er et norsk firma. Og det har altså ikke kommet:(

Er der enda håp? Jobber de på posten også i helgen nå før jul og døgnkontinuerlig? Hva med selve julaften frem til kl 13? Kan gavene fortsatt dumpe i postkassen/på post i butikk? Eller er kanskje alt håp ute nå..

En ting er sikkert, nå har jeg lært at jeg aldri skal bestille julegaver i desember😶

Anonymkode: 6a6e2...5a4

det gjør ingenting, lag en liten lapp hvor du skriver hva mottaker kan vente seg og legg det i en koselig konvolutt . hadde ikke gjort noe av å få en slik gave 🙂 

Anonymkode: ba9f2...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det gjør ingenting, lag en liten lapp hvor du skriver hva mottaker kan vente seg og legg det i en koselig konvolutt . hadde ikke gjort noe av å få en slik gave 🙂 

Anonymkode: ba9f2...10f

Ja det er nok noe sånn som blir nødløsningen..

 Det kjipe er at dette er en ganske søt og sikkert uventet gave med MYE tanke bak. Og mye av gleden og overraskelsen forsvinner jo da med en slik lapp🙈

Anonymkode: 6a6e2...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sporingsnr? Hvis det ser ut som om pakken ligger i ro på terminalen, kan den ha kommet til utleveringsstedet likevel, men scanningen som utløser hentemeldingen kan ha sviktet. Det skjedde med noe jeg bestilte tidligere i høst. Men du må ha nummeret for å finne den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nok noe sånn som blir nødløsningen..

 Det kjipe er at dette er en ganske søt og sikkert uventet gave med MYE tanke bak. Og mye av gleden og overraskelsen forsvinner jo da med en slik lapp🙈

Anonymkode: 6a6e2...5a4

Du kan jo bare skrive at gaven ikke har kommet enda og at hun/han derfor må vente i spenning til den kommer. Trenger ikke skrive hva gaven er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Firmaet skrev at forventet leveringstid ville være 20.12. Og de markedsførte dagen jeg bestilte (8.desember) om at ‘sendingen ville nå frem før jul om jeg bestilte i dag’. Det er et norsk firma. Og det har altså ikke kommet:(

Er der enda håp? Jobber de på posten også i helgen nå før jul og døgnkontinuerlig? Hva med selve julaften frem til kl 13? Kan gavene fortsatt dumpe i postkassen/på post i butikk? Eller er kanskje alt håp ute nå..

En ting er sikkert, nå har jeg lært at jeg aldri skal bestille julegaver i desember😶

Anonymkode: 6a6e2...5a4

Får du ikke SMS når den er på posten da? Om ikke gjør du som Laban sier: sjekk sporing!

Dersom pakken ikke kommer lager du en modell av det du har kjøpt (evt tegner) og pakker inn - det gjør jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2019 den 23.19, AnonymBruker skrev:

det gjør ingenting, lag en liten lapp hvor du skriver hva mottaker kan vente seg og legg det i en koselig konvolutt . hadde ikke gjort noe av å få en slik gave 🙂 

Anonymkode: ba9f2...10f

jeg glemte å kjøpe julegave til lillebror i fjor. så på julaften fikk han ikke noe. dette merka jeg etterpå, og da fikk han fordinka julegave i romjula. et fint iphone x delsel. det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...