Gå til innhold

God jul til alle


ISW

Anbefalte innlegg

Enten du er anonym bruker eller skriver med navn, enten du er innlagt eller feirer jul med familien, enten du er frisk eller syk, enten du drikker iskald trygdecola med sukker eller juleøl, enten du venter på lønn eller trygda, enten vi er venner her eller uvenner, enten du tar AP eller trippel dose SSRI, enten du bruker benzo eller er like fanatisk motstander som meg.

Takk for gode diskusjoner i året som har gått, kos deg i jula på den måten du liker best og ikke bare sånn som du tror andre forventer av deg. 

Klem fra A, a.k.a ISW 🎅🏼

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
1 time siden, ISW skrev:

Enten du er anonym bruker eller skriver med navn, enten du er innlagt eller feirer jul med familien, enten du er frisk eller syk, enten du drikker iskald trygdecola med sukker eller juleøl, enten du venter på lønn eller trygda, enten vi er venner her eller uvenner, enten du tar AP eller trippel dose SSRI, enten du bruker benzo eller er like fanatisk motstander som meg.

Takk for gode diskusjoner i året som har gått, kos deg i jula på den måten du liker best og ikke bare sånn som du tror andre forventer av deg. 

Klem fra A, a.k.a ISW 🎅🏼

Trodde først du skulle ta over for NHD jeg :)

Lytt mer enn du snakker.

Om noen er uhøflige , så drit i det.( Kanskje ikke helt slik han formulerte seg men )  Vær glad det ikke er du selv som er slik. 

Ut på tur.  Få frisk luft hver dag.

Hør på klassisk musikk. 

God jul til deg også 🎅🙂

Mmmmm, her begynner pinnekjøttlukta å spre seg rundt i huset nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul ISW og takk for all hjelp ❤️ Og takker de andre som også har svart meg, dere er ofte snille og godhjertet mennesker :) Setter stor pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Trodde først du skulle ta over for NHD jeg :)

Lytt mer enn du snakker.

Om noen er uhøflige , så drit i det.( Kanskje ikke helt slik han formulerte seg men )  Vær glad det ikke er du selv som er slik. 

Ut på tur.  Få frisk luft hver dag.

Hør på klassisk musikk. 

God jul til deg også 🎅🙂

Mmmmm, her begynner pinnekjøttlukta å spre seg rundt i huset nå. 

Takk for at du tok ansvar, de gode rådene fra NHD er en tradisjon ved forumet :- )

 

 

3 timer siden, ISW skrev:

Enten du er anonym bruker eller skriver med navn, enten du er innlagt eller feirer jul med familien, enten du er frisk eller syk, enten du drikker iskald trygdecola med sukker eller juleøl, enten du venter på lønn eller trygda, enten vi er venner her eller uvenner, enten du tar AP eller trippel dose SSRI, enten du bruker benzo eller er like fanatisk motstander som meg.

Takk for gode diskusjoner i året som har gått, kos deg i jula på den måten du liker best og ikke bare sånn som du tror andre forventer av deg. 

Klem fra A, a.k.a ISW 🎅🏼

Denne var treffende på mange vis! ;- ) Riktig god jul ISW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, XbellaX skrev:

Takk for at du tok ansvar, de gode rådene fra NHD er en tradisjon ved forumet :- )

 

 

Denne var treffende på mange vis! ;- ) Riktig god jul ISW

Ja, rådene er gode de 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ISW skrev:

Enten du er anonym bruker eller skriver med navn, enten du er innlagt eller feirer jul med familien, enten du er frisk eller syk, enten du drikker iskald trygdecola med sukker eller juleøl, enten du venter på lønn eller trygda, enten vi er venner her eller uvenner, enten du tar AP eller trippel dose SSRI, enten du bruker benzo eller er like fanatisk motstander som meg.

Takk for gode diskusjoner i året som har gått, kos deg i jula på den måten du liker best og ikke bare sånn som du tror andre forventer av deg. 

Klem fra A, a.k.a ISW 🎅🏼

Noen grunn til at du utelater oss som identifiserer oss som Apconsugender? Ikke prøv å late som det ikke var bevisst. 

Anonymkode: 3801d...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en riktig god jul!

Julaften i vår familie er en berg og dalbane i følelser, balansekunst, drama og tradisjoner - samt brudd på tradisjoner 😮 Er egentlig litt godt når julaften er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, påskelilje skrev:

Ønsker deg en riktig god jul!

Julaften i vår familie er en berg og dalbane i følelser, balansekunst, drama og tradisjoner - samt brudd på tradisjoner 😮 Er egentlig litt godt når julaften er over...

Samme her... Og nå kjenner jeg meg egentlig bare litt utakknemlig og deppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Julaften i vår familie er en berg og dalbane i følelser, balansekunst, drama og tradisjoner - samt brudd på tradisjoner 😮 Er egentlig litt godt når julaften er over...

 

26 minutter siden, cilie skrev:

Samme her... Og nå kjenner jeg meg egentlig bare litt utakknemlig og deppa

Men hvorfor orker dere å være med på dette, da? Mange ganger tenker jeg at man burde være tøffere til å la være å feire jul sammen med familie som bare lager tullball. Bryt ut, ikke gidd å være med på det lenger! Lag deres egen jul med de nære som betyr noe! Jeg har nå i kveld på 5. året feiret julaften kun med mannen og de to store barna våre, og julaftenene har aldri vært bedre! Øvrig familie kan man evt. treffe andre dager i julen. Og man trenger ikke å lage middagsselskap for noen heller, men kun invitere dem på kaffe og kaker. 

Høres sikkert veldig spesielt og rart ut, men dette er noe vi skulle hatt begynt med for 20 år siden, og ikke bare de 5 siste årene. Jeg er bare ferdig med å gå på akkord med meg selv og prøve å tilfredsstille andres forventninger som jeg i deres øyne uansett ikke greier å leve opp til, samme hvor mye jeg prøver. Familiene våre (problemer på både min og mannens side) vennet seg raskt til at det ble som det ble.

 

Endret av Visma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...