AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Tanker og fantasier om att skada / ta livet av folk sirkulerer i hodet, folk som fortjener det. Men ikke bare det, kan sitta med familien og plutselig blir jeg i mot dem, får tankar om å drepe dem, samma hvis jeg går tur med noen, så kommar disse tankene uten jeg vil det Nei, jeg tar ikke medisin, men vil legges inn, jeg tror jeg er litt psyko. Hvofor vil jeg kjøre kniven i noen? Jeg rasjonaliserer dette men det stopper ikke,,jeg blir redd meg sjølv. Har mye hat og følelser jeg har undertrykt fra barndommen, å kjenner det tar på nå. Jeg hsr en diagnose jeg ikke vil nevne, så jef tenker kanskja det er pga av den jeg er sånn. Uff, hvis jeg finner ut att jeg er sånn har jag ett svært problem. Jeg er satan men også en veldig imsorgsfull og snill person,som de fleste sier.. innput? Takk. Hjelp. Anonymkode: e766a...597 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tanker og fantasier om att skada / ta livet av folk sirkulerer i hodet, folk som fortjener det. Men ikke bare det, kan sitta med familien og plutselig blir jeg i mot dem, får tankar om å drepe dem, samma hvis jeg går tur med noen, så kommar disse tankene uten jeg vil det Nei, jeg tar ikke medisin, men vil legges inn, jeg tror jeg er litt psyko. Hvofor vil jeg kjøre kniven i noen? Jeg rasjonaliserer dette men det stopper ikke,,jeg blir redd meg sjølv. Har mye hat og følelser jeg har undertrykt fra barndommen, å kjenner det tar på nå. Jeg hsr en diagnose jeg ikke vil nevne, så jef tenker kanskja det er pga av den jeg er sånn. Uff, hvis jeg finner ut att jeg er sånn har jag ett svært problem. Jeg er satan men også en veldig imsorgsfull og snill person,som de fleste sier.. innput? Takk. Hjelp. Anonymkode: e766a...597 dette er ikke psykopati, du kan slappe helt av på det området. en psykopat hadde for det første aldri tatt seg bryet med å skrive innlegget eller lure på om noe var galt. Du trenger hjelp og oppfølging, får du det? jeg tror medisiner kunne ha redusert disse tankene ganske mye. Anonymkode: e1c53...670 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.