Gå til innhold

Har jeg blitt bedre, tro?


Gjest Visma

Anbefalte innlegg

Jeg er ustabil i selvbilde og selvtillit, selvfølelse, eller hva det kalles. Jeg har skrevet både ned nick og som anonym her inne. Nå den siste tiden har jeg utelukkende skrevet med nick, for jeg tenker at jeg er anonym uansett. Vet egentlig ikke hva som går av meg fordi jeg blåser nå mer i hva folk måtte tro og tenke om meg basert på meningene mine. Jeg er også blitt bedre på å uttrykke meningene mine uten å tenke for mye på om det jeg skrev var dumt eller rart. For det er det alltid noen som vil tenke uansett. Jeg hadde et lite tilbakefall seint i går kveld hvor jeg følte at jeg nå burde ta meg en lengre pause fordi jeg alltid svarer folk dumt. Men nå er jeg ikke der lenger. Nå er det tilbake med normal (tror jeg) selvtillit. 

Jeg synes dette egentlig er veldig rart. At jeg periodevis har selvtillit nok, og perioder med veldig usikkerhet på meg selv. Alt i alt oppsummert for den siste måneden så synes jeg selv at jeg er blitt bedre med tanke på selvtillit/selvfølelse. Håper det varer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting er jo bedre enn framgang. Også når du som i går følte deg verre igjen, for framgangen er jo ikke borte selv om man har noen dårligere dager også. :)

Jeg skrev en del som anonym i starten da jeg var her på forumet, for jeg er vant til KG hvor man skal bli "tatt" for alt. Men føler det er mindre av det her pluss at etter hvert skjønte jeg at jeg ble jo gjenkjent som AB uansett. Så hvorfor ikke bare skrive med nick. 

Uansett fint å lese at du føler deg mer sikker på deg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...