Gå til innhold

Flashbaks

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kommer man seg ut av det? Jeg er redd og jeg er i et helvete. Alt er mørkt. Jeg har ødelagt for meg selv og vedkomm har grunn til å være sint på meg. 
Men jeg er klar over det. 

Anonymkode: ef53f...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, XbellaX skrev:

Hva er det du har ødelagt? Hvem er sint på deg og hvorfor?

Det vil jeg ikke si. Vil bare vite hvordan jeg kommer meg ut av denne vonde sirkelen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg ikke si. Vil bare vite hvordan jeg kommer meg ut av denne vonde sirkelen 

Det blir litt som de som går til frisøren og ønsker en kjempe forandring. De ender likevel alltid opp med samme frisyre som de hadde da de kom fordi de ikke er villig til å endre noe som helst.

Jeg spør ikke fordi jeg er nysgjerrig på navn eller konkret informasjon, jeg spør fordi jeg prøver å forstå hvordan jeg kan forsøke å hjelpe deg litt. Du skriver flashbacks i overskriften, men på meg så virker det som om det er noe annet som også er vanskelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke mer 

Dette uttrykket bør du være forsiktig med å bruke her på psykiatriforumet fordi noen mener var det er ensbetydende med selvmord. 

Anonymkode: e1587...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, XbellaX skrev:

Det blir litt som de som går til frisøren og ønsker en kjempe forandring. De ender likevel alltid opp med samme frisyre som de hadde da de kom fordi de ikke er villig til å endre noe som helst.

Jeg spør ikke fordi jeg er nysgjerrig på navn eller konkret informasjon, jeg spør fordi jeg prøver å forstå hvordan jeg kan forsøke å hjelpe deg litt. Du skriver flashbacks i overskriften, men på meg så virker det som om det er noe annet som også er vanskelig? 

Jeg ligger syk i lungebetennelse, men skal prøve å svare deg godt senere idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...