Gå til innhold

Jeg har ingenting å miste eller tape


Gjest Visma

Anbefalte innlegg

føler jeg. Jeg har drevet og driti meg ut her med nick, men jeg bryr meg ikke det døyt om det akkurat nå. Jeg har skrevet mye rart, men driter i det. Ingen her kjenner meg uansett, så jeg har intet ansikt å tape. Ville bare si det, mest for min egen skyld. Blir nok ikke her så lenge til uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Visma skrev:

føler jeg. Jeg har drevet og driti meg ut her med nick, men jeg bryr meg ikke det døyt om det akkurat nå. Jeg har skrevet mye rart, men driter i det. Ingen her kjenner meg uansett, så jeg har intet ansikt å tape. Ville bare si det, mest for min egen skyld. Blir nok ikke her så lenge til uansett. 

Hvorfor skal du slutte? Har ikke lagt merke til at du har skrevet mye rart.

Anonymkode: 572ef...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Visma skrev:

føler jeg. Jeg har drevet og driti meg ut her med nick, men jeg bryr meg ikke det døyt om det akkurat nå. Jeg har skrevet mye rart, men driter i det. Ingen her kjenner meg uansett, så jeg har intet ansikt å tape. Ville bare si det, mest for min egen skyld. Blir nok ikke her så lenge til uansett. 

Vi skriver alle mye rart. Det er plass til deg også på dine selverklærte dårlige dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Visma skrev:

føler jeg. Jeg har drevet og driti meg ut her med nick, men jeg bryr meg ikke det døyt om det akkurat nå. Jeg har skrevet mye rart, men driter i det. Ingen her kjenner meg uansett, så jeg har intet ansikt å tape. Ville bare si det, mest for min egen skyld. Blir nok ikke her så lenge til uansett. 

Håper du blir her ❤️ 

Har skrevet mye personlig jeg også, jeg bryr meg ikke om noen kjenner meg igjen. Jeg er den jeg er, har aldri villet noen noe vondt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du virker som en flott person og synes ikke du har driti deg ut. At du periodevis på grunn av sykdom skriver ting du ikke ville gjort når du er deg selv (uten at jeg mener du har skrevet noe dumt! Men det er jo din subjektive oppfatning) vil ikke si at du driter deg ut eller ikke er et fint bidrag på forumet. 

Jeg liker deg. Synes du skriver mye bra og har mange ganger fått noe ut av dine innlegg. 

Jeg håper du blir. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Visma skrev:

føler jeg. Jeg har drevet og driti meg ut her med nick, men jeg bryr meg ikke det døyt om det akkurat nå. Jeg har skrevet mye rart, men driter i det. Ingen her kjenner meg uansett, så jeg har intet ansikt å tape. Ville bare si det, mest for min egen skyld. Blir nok ikke her så lenge til uansett. 

Ta det som en erfaring 🙂 Jeg føler også at jeg skriver mye dumt, men jeg har en historie bak meg der jeg har levd veldig isolert. Alt jeg skriver her tar jeg som en "øvelse", og da er det lov å prøve å feile. Det jeg har lagt merke til med deg er at du av og til kan reagerer fort, men så innrømmer og beklager du det når du har mistforstått. Det  er en veldig fin egenskap  å ha. Og så skriver du mye bra. Håper du blir værende. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen for at dere er så snille med meg ❤️

Jeg er vel bare blitt deprimert, og det er like "spennende" hver gang å se hvor lenge det varer! Jeg bare hater meg selv og alt jeg skriver, men som sagt driter jeg i det nå. Jeg kunne gjerne ha kledd meg naken foran dere alle og latt dere se hele skamnen min. Det spiller liksom ingen rolle uansett. Jeg føler meg som, og er, en taper av dimensjoner! 

Jeg skriver egentlig ikke dette for å få sympati, selv om det var fint å lese hyggelige tilbakemeldinger. Men jeg skriver vel bare for å få ut gørra mi og fordi jeg har et ønske om å vise alle hvilken idiot jeg er.  

Greit noen ganger å komme folk i forkjøpet også. Og innrømme at jeg er en idiot og et null og ingenting verdt før andre påpeker det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Visma skrev:

Og en annen ting: Det er ikke mer håp for meg!

Joda, klart det er håp for deg. Det er håp for alle. Kanskje du burde senke kravene til deg selv littegrann? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg og skjønner at du har det vondt. Jeg vet mye om hvordan det er å ha det vondt og kjenne på skam. 
Ville bare sende deg en klem, for jeg har ikke så mye annet å bidra med på nåværende tidspunkt. 

Anonymkode: 576af...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Visma skrev:

Jeg bare HAAAAAATER meg selv! Og sitter her og griner som en unge! 

Er det ikke litt flaut å sitte å grine som en unge foran samboeren?

Anonymkode: 2ec4f...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt flaut å sitte å grine som en unge foran samboeren?

Anonymkode: 2ec4f...3df

Prøver du å trigge frem en reaksjon? I såfall er det ufint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Visma skrev:

Jeg bare HAAAAAATER meg selv! Og sitter her og griner som en unge! 

Føler sånn med deg. For det gjør jeg også. :(

Vi skulle sittet og grått sammen så hadde vi vært mindre alene. Selv om alene er alt jeg egentlig vil når det er slik. 

Hang in there. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt flaut å sitte å grine som en unge foran samboeren?

Anonymkode: 2ec4f...3df

Nei vet du hva! I denne tråden er ikke du velkommen. Fy faen jeg blir både sint og lei meg over ditt ufyselige svar ditt ufyselige menneske! 

Faen ta deg! 

Ja sorry der ble jeg KRENKA! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Visma skrev:

Og en annen ting: Det er ikke mer håp for meg!

Jo det er håp for deg! Klem ❤️ 

Vil bare si at jeg mange ganger har følt at det ikke er håp for meg heller, men jeg er da her fremdeles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt at du har drette deg ut her på forumet, selv om jeg ikke alltid er enig med deg. Man er som man er, noen dager er bedre eller verre enn andre.

Depresjon er vanskelig og kjenner veldig godt til det siden jeg har vært moderat/alvorlig deprimert i x-antall måneder. Det som har "reddet" meg er at jeg aldri tillater meg å snakke meg ned på den måten du gjør. Får jeg slike tanker så prøver jeg å avlede meg med andre ting. Det er lov å være trist, lei og sint, men det er ikke bra å "pakke" seg inn i slike negative tanker. Det er lettere sagt enn gjort, men med litt øvelse klarer man å finne løsninger på å unngå noe av det. Nå er jeg så heldig at jeg har folk rundt meg som bryr seg, både familie og venner og det er det dessverre ikke alle som har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt flaut å sitte å grine som en unge foran samboeren?

Anonymkode: 2ec4f...3df

Jeg skjønner at du er ute etter å lage kvalm, men en samboer som ikke tåler at man gråter når man virkelig sliter er vel ikke noe å samle på, tenker nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen dere for all støtte og gode ord! Jeg er litt bedre igjen nå, men det er vel fordi det er relativt tidlig på dagen? Som nevnt til deg tidligere @Glitter så er jo "depresjonene" våre verst på kveldstid... Takk også til dere som støttet meg ifm den som skrev så ufint til meg. Personlig bryr jeg meg ikke så mye om sånne ting. Gidder ikke å hisse meg opp over det ;) Klem til dere alle som har svart meg! ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...