Gå til innhold

Hva skal dere spise på nyttårsaften?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Marinert kalkunbryst.

Det hadde vi julaften - kjempegodt!

Hva vi skal ha på nyttårsaften er ikke bestemt ennå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, Lillemus skrev:

Det hadde vi julaften - kjempegodt!

Hva vi skal ha på nyttårsaften er ikke bestemt ennå. :) 

Ja, det er godt. Det er kjæresten som har innført det som tradisjon hos oss. Han lager til og jeg lager waldorfsalaten. 

På julaften har vi pinnekjøtt og den tradisjonen er det jeg som tok med meg , noe sønnen hans var veldig glad for siden han ikke liker ribbe 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pinnekjøtt som jeg egentlig skulle ha på julaften, så vurderer å lage det. Men siden jeg skal være alene synes jeg det er litt vel mye styr å lage pinnekjøtt kun til meg selv. På en annen side kan det være fint å ha pinnekjøttrester til å lage lapskaus med som jeg fryser ned til senere. Har ikke bestemt meg enda 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt besøk noen dager i jula, men det ble avlyst pga sykdom. Har derfor mye røkelaks og egg som må spises opp. Hadde jeg skulle kjøpt inn nå, så hadde det blitt roastbiff. Det er noe av det beste jeg vet, men røkelaks med egg er innmari godt det og da (Det blir nok noen dager med det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Martine skrev:

Har pinnekjøtt som jeg egentlig skulle ha på julaften, så vurderer å lage det. Men siden jeg skal være alene synes jeg det er litt vel mye styr å lage pinnekjøtt kun til meg selv. På en annen side kan det være fint å ha pinnekjøttrester til å lage lapskaus med som jeg fryser ned til senere. Har ikke bestemt meg enda 🙂 

pinnekjøtt er fantastisk. Jeg er også alene men pleier da å ha to pinnekjøttmiddager om jeg kjøper en pakke pinnekjøtt. pleier å ha en julepølse i tillegg til rotmos, det er så godt!! 🙂 Men prisen kunne gjerne reduseres litt hehe

Anonymkode: 39834...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Take-away med venner som kommer på besøk. Ingen av oss gidder å lage noe i år, så da tar vi det veldig lettvint. Blir nok noe kinesisk. Men skal lage riskrem til dessert, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

pinnekjøtt er fantastisk. Jeg er også alene men pleier da å ha to pinnekjøttmiddager om jeg kjøper en pakke pinnekjøtt. pleier å ha en julepølse i tillegg til rotmos, det er så godt!! 🙂 Men prisen kunne gjerne reduseres litt hehe

Anonymkode: 39834...75c

Høres digg ut! Jeg synes også vanligvis at pinnekjøtt er utrolig godt. Men i år er jeg  i dårlig form og sliter med å få i meg mat. Pinnekjøttmiddag er så mektig og tar  lang tid å lage., Tror jeg skal gå for noe lettere på nyttårsaften 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg skulle hatt besøk noen dager i jula, men det ble avlyst pga sykdom. Har derfor mye røkelaks og egg som må spises opp. Hadde jeg skulle kjøpt inn nå, så hadde det blitt roastbiff. Det er noe av det beste jeg vet, men røkelaks med egg er innmari godt det og da (Det blir nok noen dager med det)

Du kan fint fryse røykelaksen, om det blir litt mye. 

Anonymkode: 5a7f4...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Det blir frossen pizza, pepsi max og potetgull.

 

 

Jeg skal selvfølgelig også ha Pepsi Max og litt snop😁 En dag uten Pepsi Max,  er en dag uten mening🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...