Gå til innhold

Kan noen hjelpe? Google som nettleser?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Nå har mannen på en eller annen måte fått yahoo som nettleser og det er noe dritt, hvordan får jeg det tilbake til google chrome?

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det står at google er min standard nettleser, likevel kommer jeg inn på yahoo. 

Har du restartet? Litt vanskelig å gi råd uten å se innstillingene. Sjekk det som står under Valg av Chrome... for ditt operativsystem, på siden lenken går til.

Du er sikker på at du ikke blander sammen Google som standard søkemotor og GC som standard nettleser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, laban skrev:

Har du restartet? Litt vanskelig å gi råd uten å se innstillingene. Sjekk det som står under Valg av Chrome... for ditt operativsystem, på siden lenken går til.

Du er sikker på at du ikke blander sammen Google som standard søkemotor og GC som standard nettleser?

Tusen takk :) Nå ordnet det seg heldigvis. Måtte inn på operativsystem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Fionys skrev:

Er det søkemotor du mener?

Kom inn på yahoo selv om jeg hadde google som starside, men det har ordnet seg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå har mannen på en eller annen måte fått yahoo som nettleser og det er noe dritt, hvordan får jeg det tilbake til google chrome?

Yahoo er ikke en nettleser.

Anonymkode: aacb0...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yahoo er ikke en nettleser.

Anonymkode: aacb0...65f

Det var ihvertfall det som kom opp,ikke google. Har ikke så mye peiling på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...