Gå til innhold

Angst og medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil antipsykotika også kunne hjelpe mot angst? Jeg bruker zyprexa pga grensepsykotiske symptomer, og skal øke dosen til 10mg. Jeg sliter også mye med angst, den er delvis knyttet til de grensepsykotiske symptomene, men mye av angsten kommer ikke av disse symptomene. Vil zyprexa også hjelpe mot angsten? Angsten er rett og slett uutholdelig, og jeg trenger benzo for å overleve. Jeg kan ikke bruke benzo for alltid, og trenger noe annet som kan hjelpe mot angsten. Hvis ikke zyprexa hjelper, finnes det andre medisiner som kan fungere mot angst? 

Anonymkode: b93ea...cd2

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil antipsykotika også kunne hjelpe mot angst? Jeg bruker zyprexa pga grensepsykotiske symptomer, og skal øke dosen til 10mg. Jeg sliter også mye med angst, den er delvis knyttet til de grensepsykotiske symptomene, men mye av angsten kommer ikke av disse symptomene. Vil zyprexa også hjelpe mot angsten? Angsten er rett og slett uutholdelig, og jeg trenger benzo for å overleve. Jeg kan ikke bruke benzo for alltid, og trenger noe annet som kan hjelpe mot angsten. Hvis ikke zyprexa hjelper, finnes det andre medisiner som kan fungere mot angst? 

Ja, Zyprexa kan ha god effekt på angst.

Anonymkode: ceed8...f9f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Zyprexa kan ha god effekt på angst.

Anonymkode: ceed8...f9f

Fint å høre, da får jeg håpe at det hjelper. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får efexor bl.a for angst. Ble mye bedre av angsten da jeg begynte med den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...