Gå til innhold

Godt nytt år!


 cilie

Anbefalte innlegg

Riktig godt nytt år alle sammen! Jeg håper 2020 (i hvert fall fint tall) blir bra!!💥
 

Etter 4 døgn syk innendørs, ga jeg min bedre(?) halvdel «lov» til å reise bort alene, og han var ikke lei å be... (Jeg hadde nok ikke gjort det men) Jeg har mulighet til å dra et annet sted, men velger å bli hjemme.
 

Prøver å rå-lese bibliotekbøker, som burde vært levert for lengst - men merker at jeg likevel har endt opp litt ensom og tankefull og dessverre med jobb-angst. Merkelig hvordan å ligge med smerter og Paralgin-forte-rus nesten var mer behagelig, enn sånn «snart frisk, men ikke frisk likevel og Antibiotika-kvalm». 
 

Hva gjør DOL-folket i kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, cilie skrev:

Hva gjør DOL-folket i kveld? 

Jeg har også vært syk i romjula, er heldigvis bedre nå, men ikke helt topp. Kjæresten har vært på jobb en tur i dag mens jeg har ryddet bort det meste av julepynt bortsett fra gardinene og juletreet. I kveld blir det bare oss to, koteletter og rotmos og is til dessert. :) 

Nå sitter han og se på sport mens jeg suller på søm-sider på fb og håper å få tid til å si den tunikaen jeg har hatt stoff liggende til en stund. Og de 2-3-4 kjolestoffene som ligger på vent...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår fra meg også🦋 

Jeg har inntatt kveldens dose med Sobril, første julebukk har vært her etter godtepose,

mannen lager middag og jeg sitter nå på sofaen svimmel og kaldsvetter....

Alltid vanskelig med sånne kvelder, det ligger en forventning å lurer.

Har lyst på vanlig kveld, jeg bil ikke ha besøk...

Takk for gode og interessante diskusjoner i året, og takk for gode svar på mine innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg har også vært syk i romjula, er heldigvis bedre nå, men ikke helt topp. Kjæresten har vært på jobb en tur i dag mens jeg har ryddet bort det meste av julepynt bortsett fra gardinene og juletreet. I kveld blir det bare oss to, koteletter og rotmos og is til dessert. :) 

Nå sitter han og se på sport mens jeg suller på søm-sider på fb og håper å få tid til å si den tunikaen jeg har hatt stoff liggende til en stund. Og de 2-3-4 kjolestoffene som ligger på vent...

 

Høres hyggelig ut! - Og så moro å lage egne klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, cilie skrev:

Riktig godt nytt år alle sammen! Jeg håper 2020 (i hvert fall fint tall) blir bra!!💥
 

Etter 4 døgn syk innendørs, ga jeg min bedre(?) halvdel «lov» til å reise bort alene, og han var ikke lei å be... (Jeg hadde nok ikke gjort det men) Jeg har mulighet til å dra et annet sted, men velger å bli hjemme.
 

Prøver å rå-lese bibliotekbøker, som burde vært levert for lengst - men merker at jeg likevel har endt opp litt ensom og tankefull og dessverre med jobb-angst. Merkelig hvordan å ligge med smerter og Paralgin-forte-rus nesten var mer behagelig, enn sånn «snart frisk, men ikke frisk likevel og Antibiotika-kvalm». 
 

Hva gjør DOL-folket i kveld? 

Jeg har vært på trening og deretter stranda. Ligger nå på sofaen med en katt i fanget mens jeg sipper på et glass rosa gin&tonic.  
 


 

 

Endret av cathlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, cilie skrev:

Riktig godt nytt år alle sammen! Jeg håper 2020 (i hvert fall fint tall) blir bra!!💥
 

Etter 4 døgn syk innendørs, ga jeg min bedre(?) halvdel «lov» til å reise bort alene, og han var ikke lei å be... (Jeg hadde nok ikke gjort det men) Jeg har mulighet til å dra et annet sted, men velger å bli hjemme.
 

Prøver å rå-lese bibliotekbøker, som burde vært levert for lengst - men merker at jeg likevel har endt opp litt ensom og tankefull og dessverre med jobb-angst. Merkelig hvordan å ligge med smerter og Paralgin-forte-rus nesten var mer behagelig, enn sånn «snart frisk, men ikke frisk likevel og Antibiotika-kvalm». 
 

Hva gjør DOL-folket i kveld? 

Jeg var også syk i jula, men er heldigvis frisk nå. Fortsatt god bedring, cilie. 

Jeg kjøpte meg en Polar M430 for ett par dager siden, men er utrolig lite teknisk av meg. Så datteren satt den opp for meg i dag, så nå kan jeg bruke den også. Den er kjekk, for den viser om jeg sitter, står, går eller løper. Kjekt å vite sånn i tilfelle jeg skulle være i tvil😂 Så nå er det ingen unnskyldning til å ikke og trene. Virker i svømmehallen gjør den også😁 

Nå sitter jeg å pusler med litt forskjellig småting. Venter med glede på det nye året, det kan bli et bra år. Skal iallefall gjøre mitt til at det blir et best mulig.

Godt nytt år til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, cathlin skrev:

Jeg har vært på trening og deretter stranda. Ligger nå på sofaen med en katt i fanget mens jeg sipper på et glass rosa gin&tonic.  
 


 

 

Hørtes koselig ut med en katt. Og sikkert flott på stranda - i hvert fall om du bor på Østlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg var også syk i jula, men er heldigvis frisk nå. Fortsatt god bedring, cilie. 

Jeg kjøpte meg en Polar M430 for ett par dager siden, men er utrolig lite teknisk av meg. Så datteren satt den opp for meg i dag, så nå kan jeg bruke den også. Den er kjekk, for den viser om jeg sitter, står, går eller løper. Kjekt å vite sånn i tilfelle jeg skulle være i tvil😂 Så nå er det ingen unnskyldning til å ikke og trene. Virker i svømmehallen gjør den også😁 

Nå sitter jeg å pusler med litt forskjellig småting. Venter med glede på det nye året, det kan bli et bra år. Skal iallefall gjøre mitt til at det blir et best mulig.

Godt nytt år til dere alle

Takk! Moro med duppedingser som kan virke motiverende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

Takk! Moro med duppedingser som kan virke motiverende. 

Ja, en sånn treningsklokke er veldig motiverende. Noe annet jeg også skal begynne med, er å skrive treningsdagbok.  Det er virkelig motiverende.  Gjorde det før, så det vet jeg iallefall fungerer for min motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, emilie321 skrev:

Ja, en sånn treningsklokke er veldig motiverende. Noe annet jeg også skal begynne med, er å skrive treningsdagbok.  Det er virkelig motiverende.  Gjorde det før, så det vet jeg iallefall fungerer for min motivasjon.

Det samme opplevde jeg med noe så enkelt som grønne og røde kryss året gjennom. Håper vi blir motivert uansett metode i 2020!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, n å er det litt trist å være alene😢 Nå skal jeg jo være passe brisen og glad og trippe rundt og klemme folk med et glass i hånden. Men sannheten er vel at jeg da uansett har følt på dyp melankoli og tanker om livet og familie som ikke lever mer osv. Så nå må jeg passe meg så jeg ikke gråter når noen nok snart ringer😬
 

Go 2020!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle :) Jeg hadde middagsgjester på besøk i kveld. Ellers en stille og rolig jul uten stress og forventninger slik jeg liker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle, ja! En passe brisen (uttrykk stjålet fra cilie i et innlegg lenger opp ;) ) hilsen fra meg. 

Har hatt venner på besøk og hatt en veldig fin kveld! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Visma skrev:

Godt nytt år til alle, ja! En passe brisen (uttrykk stjålet fra cilie i et innlegg lenger opp ;) ) hilsen fra meg. 

Har hatt venner på besøk og hatt en veldig fin kveld! ❤️

Så bra😊 Godt nytt år😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år 🎉🎉

Nå er det morgen, jeg burde ha sovet for mange timer siden, jaja, jeg kan sove frampå.

Har feiret det nye året med gode venner (mannen er skral, så han ble hjemme), hadde natt(frokost)mat med ungdommen min på kjøkkenet. Tenkte på at det er så utrolig kjekt at han vil ha så mange venner her på fest (huset er nå fullt i sovende ungdom) De hadde ryddet så fint etter seg i stua, jeg møtte dem i sentrum, så dro vi sammen hjem. Så kjekt å se at de koste seg og at de stakk innom selskapet jeg var i, koste seg seg der også.

 

Jeg burde absolutt sove nå, men må alltid «lande litt» etter jeg kommer hjem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til deg og alle andre dol'ere!

Vi hadde en annerledes nyttårsaften i år, var bare mannen og jeg. Vi gledet oss til å feire sammen på den måten, og det ble fint! Over 20 år siden sist vi bare var oss to.

Jeg kjørte den ene dattera til noen venner et godt stykke unna  mens hun andre dro til ei venninne i veien her. Vel tilbake så vi på Kongens tale og litt annet mens lammesteika spredte himmelsk duft i huset. Middagen ble så god! Vi hadde spart noen ekstra gode flasker med vin fra vi var på ferie i sommer, og det passet godt inntil. Og så hadde vi karamellpudding, og var ute og så på rakettene. La oss i ett tida.

En fin avslutning på det gamle året og en fin start på det nye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble kun familien på fjellet. Det har vært masse besøk og sosialisering resten av jula, så det var godt. Skikkelig vinterstorm ute. Kalkunbryst og sjampis inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...