Gå til innhold

Tristhet før det nye året


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke endom, jeg har familie, men jeg er likevel veldig trist og lei meg for at jeg i julen klarte å ødelegge ting som betydde veldig mye for meg. Jeg har ikke lenger noe å se frem til og glede meg over. 

Anonymkode: ea6ec...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke endom, jeg har familie, men jeg er likevel veldig trist og lei meg for at jeg i julen klarte å ødelegge ting som betydde veldig mye for meg. Jeg har ikke lenger noe å se frem til og glede meg over. 

Anonymkode: ea6ec...ee0

synes du ikke det var litt dramatisk? at livet ditt nærmest er over fordi du mislykkes en ting? i såfall må jo mitt liv ha vært over en million ganger 😉 

Anonymkode: 29a23...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre som også gruer seg til nok en meningsløst år i total ensomhet?

Anonymkode: 62f58...f67

Ingen kan spå om framtiden. Er det noe du kan gjøre for å være mindre ensom og finne mer mening i 2020? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke endom, jeg har familie, men jeg er likevel veldig trist og lei meg for at jeg i julen klarte å ødelegge ting som betydde veldig mye for meg. Jeg har ikke lenger noe å se frem til og glede meg over. 

Anonymkode: ea6ec...ee0

Alle gjør feil her i livet, det er bare å reise seg opp igjen. Du skal få en dag i måro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre som også gruer seg til nok en meningsløst år i total ensomhet?

Anonymkode: 62f58...f67

Har du ikke noe du kan gjøre for å komme deg ut av ensomheten? Hvis du lever helt isolert uten jobb og venner, kan du ta kontakt med kommunen og høre om de har noe tilbud. F.eks støttekontakt (selv om du ikke nødvendigvis trenger det, så kan det være en måte å komme seg ut av isolasjonen). Dagsenter el. Du kan ta en prat med fastlegen også, og høre om hen har noen forslag. Det fins tilbud for å bryte isolasjon.

Anonymkode: 0923e...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke noe du kan gjøre for å komme deg ut av ensomheten? Hvis du lever helt isolert uten jobb og venner, kan du ta kontakt med kommunen og høre om de har noe tilbud. F.eks støttekontakt (selv om du ikke nødvendigvis trenger det, så kan det være en måte å komme seg ut av isolasjonen). Dagsenter el. Du kan ta en prat med fastlegen også, og høre om hen har noen forslag. Det fins tilbud for å bryte isolasjon.

Anonymkode: 0923e...8ff

Det er for sent. Toget har for lengst gått. Har pågått for lenge. Er helt ødelagt. Og kan ikke tenke meg noe kleinere enn enn støttekontakt.

Anonymkode: 42f4c...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...