Gå til innhold

The Whitcher


Lillemus

Anbefalte innlegg

Vi ser litt på The Witcher og er ikke så veldig imponert ennå. Litt sånn "Jeg kan også skrive både Ringenes Herre, Game of Thrones og jenteversjonen av Harry Potter - på en gang!" Andre som har sett den? Vi er på episode 2, blir den bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi ser litt på The Witcher og er ikke så veldig imponert ennå. Litt sånn "Jeg kan også skrive både Ringenes Herre, Game of Thrones og jenteversjonen av Harry Potter - på en gang!" Andre som har sett den? Vi er på episode 2, blir den bedre?

Jeg har sett hele og syns den var bra, men kan ikke måle seg med GOT da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har sett hele og syns den var bra, men kan ikke måle seg med GOT da. 

Jeg elsker Harry Potter og digget både Game of Thrones og Ringenes Herre og Hobbiten så denne er litt tam foreløbig synes jeg. Foreløbig skjønner jeg ikke helt hva historien går ut på og det hele virker en smule tynt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Jeg elsker Harry Potter og digget både Game of Thrones og Ringenes Herre og Hobbiten så denne er litt tam foreløbig synes jeg. Foreløbig skjønner jeg ikke helt hva historien går ut på og det hele virker en smule tynt...

Ja den kan ikke måle seg med dem, men den tar seg litt opp. Men det er ikke kjempe spennende heller men greit nok når man vil ha noe å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg kjedet meg den halve episoden jeg så. Blir neppe noe jeg kommer til å se ferdig. Sesong 2 av Lost in Space derimot, skuffet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg elsker Harry Potter og digget både Game of Thrones og Ringenes Herre og Hobbiten så denne er litt tam foreløbig synes jeg. Foreløbig skjønner jeg ikke helt hva historien går ut på og det hele virker en smule tynt...

Hele første sesong bygger opp på bakgrunnhistorien til karakterene. Anbefaler heller å lese bøkene, og det er nok en sånn serie som er mer artig om man er fan av bøkene/spillet

Anonymkode: d8eea...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på episode 2 tror jeg. Foreløpig går det litt trått, jeg liker i utgangspunktet veldig godt slike typer serier og filmer.

I en anmeldelse stod det at den tok seg opp etter noen episoder. Så kommer til å se den ferdig, det er uansett ikke mange episoder i sesongen.

Kanskje jeg skulle lest bøkene? 

 

Jeg ser His Dark Materials på HBO nå, den er basert på bøker, har ikke lest dem, men tror jeg skal sette det på leselisten mi også.

 

https://m.imdb.com/title/tt5607976/?ref_=nv_sr_srsg_0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.1.2020 den 14.45, Shira! skrev:

Jeg er på episode 2 tror jeg. Foreløpig går det litt trått, jeg liker i utgangspunktet veldig godt slike typer serier og filmer.

I en anmeldelse stod det at den tok seg opp etter noen episoder. Så kommer til å se den ferdig, det er uansett ikke mange episoder i sesongen.

Kanskje jeg skulle lest bøkene? 

 

Jeg ser His Dark Materials på HBO nå, den er basert på bøker, har ikke lest dem, men tror jeg skal sette det på leselisten mi også.

 

https://m.imdb.com/title/tt5607976/?ref_=nv_sr_srsg_0

Bøkene er mye bedre, og det har vært mye klager på at de ikke stemmer med spillet, også glemmer folk bøkene som er hele opphavet. Forfatteren er flink og det er gode bøker om man liker fantasy.

Anonymkode: d8eea...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bøkene er mye bedre, og det har vært mye klager på at de ikke stemmer med spillet, også glemmer folk bøkene som er hele opphavet. Forfatteren er flink og det er gode bøker om man liker fantasy.

Anonymkode: d8eea...6cb

Da setter jeg bøkene på leselista. Jeg liker fantasy.

Har ikke spilt spillet, jeg har faktisk vurdert å teste fantasyspill, jeg tror jeg vil like det godt. Jeg liker egentlig å spille, men det har bare blitt litt Mario på Switch sånn nå og da de siste årene 😄 Og litt Super Mario på Snes, det vekker gamle minner 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...