Gå til innhold

Nå er det hverdag om 3 timer. Har du hatt en god jul?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg er ganske fornøyd med jula i år. Ikke noe depping. Gleder meg til i morgen, da er jula over, og butikkene oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Akkurat nå, Worrysome plenty skrev:

Jeg er ganske fornøyd med jula i år. Ikke noe depping. Gleder meg til i morgen, da er jula over, og butikkene oppe.

Er fornøyd selv om jeg har slitt med angst, kjenner jeg er sliten. I dag når jeg stod opp var jula borte og jeg ble glad, det hadde mannen tatt seg av- Er mettet på jul nå, så ja blir godt med hverdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg er ganske fornøyd med jula i år. Ikke noe depping. Gleder meg til i morgen, da er jula over, og butikkene oppe.

Jeg er ikke fornøyd med jula, men sånn ble det i år. Det jeg derimot er fornøyd med, er at den psykiske formen er såpass bra som den tross alt er.  Jeg gleder meg også til i morgen, da begynner hverdagen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg er ganske fornøyd med jula i år. Ikke noe depping. Gleder meg til i morgen, da er jula over, og butikkene oppe.

Tja... Det har nesten blitt en tradisjon at jeg blir syk i jula og har siden natt til 2. juledag vært dårlig. Er bedre nå da, halsen er litt vond fremdeles og jeg orker ikke all verden, men ruslet et par km i dag i rolig tempo og det gikk greit. Men det var trivelig på julaften altså, alle var friske, maten var god, gavene fine og stemningen bra. :) Ble ikke den aktive romjula jeg hadde sett for meg, men jeg har fått spist unna en del julegodis ( 😛 ) og lest flere bøker og det er jo noe! ;) 

Har ryddet ut jula nå, bare gardinene og noen puter og duker igjen (det tar jeg til helgen) og det er godt. Trivelig å finne frem julepynten, blir så lunt og varmt liksom, men på et punkt i slutten av romjula blir det nok og karnappet som føltes så trivelig med alle nissene føles plutselig bare rotete og overfylt. Så det var godt å få det ut.

Sylysten holder også på å komme tilbake og jeg har funnet alle de tomme småboksene fra Ikea så nå har jeg fått ryddet i alle småsakene på syrommet slik at jeg kan sette meg ned og sy uten å lete i sju lange og sju brede etter alle småtingene jeg trenger underveis! Trådsnellene har kommet opp på holderen sin slik at jeg lett finner den jeg skal ha også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare meg som syntes det er vemodig at jula er over? Imorgen blir det tomt, har fri og unger og barn er på skole og bhg, mann på jobb. 

Anonymkode: 7f2b7...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har  vært en deprimerende jul. Og nå venter nok et meningsløst år. Hva er poenget? Det kan man lure på.

Anonymkode: 62b4e...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvor jula plutselig tok veien... Fra deilig følelse om masse fri og kos, til sykdom og nå fortsatt halv-syk. Spoler gjerne tilbake - evt hopper fram til mars. Leve i nuet er heller ikke lett i 2020 gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

Julen har ikke gått som jeg ønsket i år, men heldigvis glemmer jeg fort. Jeg fungerer best med faste rutiner og struktur på dagen så skal bli godt å komme tilbake til hverdagen igjen 🙂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært plaget med store smerter i julen og har dessverre måttet gå på både OxyContin og Ketorax, men på tross av dette hatt et par dager i sengen. Er veldig sliten nå av smerter... Jeg er i hvert fall glad jeg har en lege som er forståelsesfull og skriver ut smertestillende når jeg trenger det.

Men utenom dette var julen hyggelig og fin, men glad at hverdagen nå er tilbake jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad for at hverdagen er tilbake. Har i dag gjort noen ærender og jeg har spist middag et sted det både er hyggelig folk, god og billig middag. Skal bli flinkere å spise der, for kroppen trenger ordentlig middag. I dag er den første dagen på lenge at jeg føler meg pigg og med økende energi. Det føles så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...