Gå til innhold

Utbrenthet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

jeg er sliten uansett hvor mye jeg slapper av, har hatt noen dager fri fra jobben, det har ikke hjulpet. Er mye ute og gjør ting med venner, føler det er viktig å være så mye som mulig med dem. Er slitsomt å stå opp og dra på jobb, og er helt ødelagt når jeg kommer hjem. Er også blitt ekstremt usunn, spiser mye dritt og drikker mye cola. Trene orker jeg heller ikke. Blir ofte sur/ oppgitt på foreldre og kjæresten. min seksuelle lyst har blitt veldig lav, og dette går litt utover forholdet mellom meg og kjæresten. Jeg er bare 18år og er lærling, er usikker på om jeg er utbrent eller om jeg bare er psykisk sliten. Hva kan jeg gjøre med dette? Noen som har erfaring?

Anonymkode: 3a226...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

jeg er sliten uansett hvor mye jeg slapper av, har hatt noen dager fri fra jobben, det har ikke hjulpet. Er mye ute og gjør ting med venner, føler det er viktig å være så mye som mulig med dem. Er slitsomt å stå opp og dra på jobb, og er helt ødelagt når jeg kommer hjem. Er også blitt ekstremt usunn, spiser mye dritt og drikker mye cola. Trene orker jeg heller ikke. Blir ofte sur/ oppgitt på foreldre og kjæresten. min seksuelle lyst har blitt veldig lav, og dette går litt utover forholdet mellom meg og kjæresten. Jeg er bare 18år og er lærling, er usikker på om jeg er utbrent eller om jeg bare er psykisk sliten. Hva kan jeg gjøre med dette? Noen som har erfaring?

Anonymkode: 3a226...8a5

det høres ut som depresjonssymptomer. Det du bør gjøre er å bestille time hos fastlege. Det kan være du bør begynne på medisiner, og samtaler med en behandler.

Anonymkode: 30755...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...