Gå til innhold

Ost


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har peiling på en ost som smaker MYE bare ikke blåmuggost! 

Vil ha mest mulig smak. Norvegia ost og Jarlsberg smaker nesten ingenting synes jeg. Den beste osten jeg har smakt er greddost, men den har butikken valgt å kun selge rundt juletiden så nå vet jeg ikke hvilken ost jeg skal velge. Noen som har tips ?

Anonymkode: fb758...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har peiling på en ost som smaker MYE bare ikke blåmuggost! 

Vil ha mest mulig smak. Norvegia ost og Jarlsberg smaker nesten ingenting synes jeg. Den beste osten jeg har smakt er greddost, men den har butikken valgt å kun selge rundt juletiden så nå vet jeg ikke hvilken ost jeg skal velge. Noen som har tips ?

Anonymkode: fb758...560

Gräddost er da veldig mild på smak? Du kan sjekke ut vellagret Jarlsberg og Norvegia, de er kraftigere på smak. Jeg synes også Østavind er god. 

Anonymkode: 24e90...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Trine skrev:

Greddost smaker jo ikke så mye. Ridderost tror jeg har endel smak.

Liker konsistensen på den ellers så har jeg ikke spist andre oster fordi jeg rett og slett ikke liker smaken. Smaker ikke mye og konsistensen er heller ikke bra etter min mening 

Anonymkode: fb758...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, E7H7 skrev:

Saint Albray - nam!

Forutsatt at du liker myk ost med skarp lukt. 

Mmmm høres GODT UT, kanskje jeg bare skal stikke og kjøpe det 😍

Anonymkode: fb758...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har peiling på en ost som smaker MYE bare ikke blåmuggost! 

Vil ha mest mulig smak. Norvegia ost og Jarlsberg smaker nesten ingenting synes jeg. Den beste osten jeg har smakt er greddost, men den har butikken valgt å kun selge rundt juletiden så nå vet jeg ikke hvilken ost jeg skal velge. Noen som har tips ?

Anonymkode: fb758...560

Gräddeost er vel veldig mild? Og selges året rundt. Det finnes mange myke oster med masse smak, feks ulike Brie. Ellers har Port Salut en del smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, cilie skrev:

Gräddeost er vel veldig mild? Og selges året rundt. Det finnes mange myke oster med masse smak, feks ulike Brie. Ellers har Port Salut en del smak. 

Ja, men de har sluttet å selge det der jeg bor. Spurte etter den og fikk beskjed om at de kun selger den i juletiden. Men Takk for tips. Skal se hva jeg får tak i imorgen ;) 

Anonymkode: fb758...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Noen som har peiling på en ost som smaker MYE bare ikke blåmuggost! 

Kuk-ost? 😐

Anonymkode: a1266...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...