Gå til innhold

Alene om alt....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så skuffet over hva livet egentlig er. Det virket en stund som at jeg endelig kunne slå meg til ro med det jeg ville, men da kommer «realiteten»(vet ikke hva kalle det) og banker på. 
Slik har hele liver vært. Som om en slags energi går igjen , bare at ting kommer i nye former. 
hele tiden jeg blir glad på ordentlig skjer noe som gjør at jeg må bremse ned! 
 

Og nå er jet 29. Har fremdeles ingen mann jeg er forelsket i. Ikke sex har jeg hatt en gang. Men jeg tror faktisk ikke denne kjærligheten eksisterer..... jeg ser den eksisterer. Men jeg klaffer liksom aldri med de keg tenner på. Jeg føler meg også for dårlig til dem. 

Mennene jeg liker har nemlig alltid mange venner. Jeg har ikke venninner omtrent. Bare kompiser. Det er så flaut når han har så mange mens jeg har omtrent ingen. 

Anonymkode: f0de3...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så skuffet over hva livet egentlig er. Det virket en stund som at jeg endelig kunne slå meg til ro med det jeg ville, men da kommer «realiteten»(vet ikke hva kalle det) og banker på. 
Slik har hele liver vært. Som om en slags energi går igjen , bare at ting kommer i nye former. 
hele tiden jeg blir glad på ordentlig skjer noe som gjør at jeg må bremse ned! 
 

Og nå er jet 29. Har fremdeles ingen mann jeg er forelsket i. Ikke sex har jeg hatt en gang. Men jeg tror faktisk ikke denne kjærligheten eksisterer..... jeg ser den eksisterer. Men jeg klaffer liksom aldri med de keg tenner på. Jeg føler meg også for dårlig til dem. 

Mennene jeg liker har nemlig alltid mange venner. Jeg har ikke venninner omtrent. Bare kompiser. Det er så flaut når han har så mange mens jeg har omtrent ingen. 

Anonymkode: f0de3...63f

Jeg mener det er underkommunisert i media at mange debuterer sent eller aldri. Det er mye mer spennende å skrive om de som debuterer som 14-åringer. Du er mer normal enn du tror.

Jeg vet ikke om en mann vil bry seg så mye om du har mange venninner eller om du har kompiser. Dropp den bekymringen. La dem vurdere om du er bra nok. 

Du må uansett ikke ha en mann for å ha et liv. Lev det livet du har. Det går opp og ned for alle ( i ulik grad, så klart) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så skuffet over hva livet egentlig er. Det virket en stund som at jeg endelig kunne slå meg til ro med det jeg ville, men da kommer «realiteten»(vet ikke hva kalle det) og banker på. 
Slik har hele liver vært. Som om en slags energi går igjen , bare at ting kommer i nye former. 
hele tiden jeg blir glad på ordentlig skjer noe som gjør at jeg må bremse ned! 
 

Og nå er jet 29. Har fremdeles ingen mann jeg er forelsket i. Ikke sex har jeg hatt en gang. Men jeg tror faktisk ikke denne kjærligheten eksisterer..... jeg ser den eksisterer. Men jeg klaffer liksom aldri med de keg tenner på. Jeg føler meg også for dårlig til dem. 

Mennene jeg liker har nemlig alltid mange venner. Jeg har ikke venninner omtrent. Bare kompiser. Det er så flaut når han har så mange mens jeg har omtrent ingen. 

Anonymkode: f0de3...63f

Jeg har ingen venninner men allikevel aksepterte kjæresten min meg. Så dropp den bekymringen.  

Livet går opp og ned for alle i livet.  Se på det positive. Du klarer deg uansett alene uten en mann. Men dersom du finner din indre ro så dukker han kanskje opp. Ikke stress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...