Gå til innhold

Har ingen utstråling. Det er ingenting å se frem til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei jeg eier ikke utstråling!!!! Har aldri gjort. Har selv trodd jeg har gjort det men det er ikke tilbakemeldingen jeg får. Dette har jeg ikke klart å forandre hele livet....har egentlig bare lyst å Ts livet mitt

Anonymkode: fae0b...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg eier ikke utstråling!!!! Har aldri gjort. Har selv trodd jeg har gjort det men det er ikke tilbakemeldingen jeg får. Dette har jeg ikke klart å forandre hele livet....har egentlig bare lyst å Ts livet mitt

Anonymkode: fae0b...35f

Er utstråling så viktig at du ikke kan leve uten? Er du skuespiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg eier ikke utstråling!!!! Har aldri gjort. Har selv trodd jeg har gjort det men det er ikke tilbakemeldingen jeg får. Dette har jeg ikke klart å forandre hele livet....har egentlig bare lyst å Ts livet mitt

Anonymkode: fae0b...35f

Du tar feil. Utstråling betyr ingenting. Hør på meg: Det er du som betyr noe. Ikke utstrålingen. 

Finn positive tanker om ditt vakre indre. Det er det som betyr noe. Ikke utstrålingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utstråling er jo alt! Har hørt så mange ggr at å være fin ikke engang hjelper om utstråling uteblir

Anonymkode: fae0b...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg eier ikke utstråling!!!! Har aldri gjort. Har selv trodd jeg har gjort det men det er ikke tilbakemeldingen jeg får. Dette har jeg ikke klart å forandre hele livet....har egentlig bare lyst å Ts livet mitt

Anonymkode: fae0b...35f

Utstråling handler mye om hvordan man har det på innsiden. Jobb med selvfølelsen, så får du bedre utstråling som bonus. 

Anonymkode: 8facc...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, og smil litt mer og vær mer åpen og positivt innstilt til livet og menneskene rundt deg. Da får du utrståling av seg selv!

Anonymkode: 15b33...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utstråling er jo alt! Har hørt så mange ggr at å være fin ikke engang hjelper om utstråling uteblir

Anonymkode: fae0b...35f

Folk sier så mye rart, men nå forteller jeg deg at det er bullshit.

En fin dame kan ha utstråling som en sovepille, men allikevel ha masse menn etter seg. Du må se på hva som er bra med deg, og spille på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, Gargamel skrev:

Folk sier så mye rart, men nå forteller jeg deg at det er bullshit.

En fin dame kan ha utstråling som en sovepille, men allikevel ha masse menn etter seg. Du må se på hva som er bra med deg, og spille på det.

Jaa alle må finne det beste i seg. Men det verste du kan gjøre mot andre damer, er å spille på utseendet ditt dersom du er langt over snittet pen. Seriøst, ordinære kvinner setter ALT i bevegelse for at man ikke skal tro man er pen eller er noe i det hele tatt. Det er litt rart at dette er det ene virkelig stygge du kan gjøre mot jenter. Ikke at jeg gjør det, men har vært borti jenter som har prøvd det meste for å få meg til å vike

Anonymkode: fae0b...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...