Gå til innhold

Godt eller dårlig tegn? (depresjon)


Fionys

Anbefalte innlegg

Har i lang tid vært plaget med moderat til alvorlig depresjon (bp2). Må sove mye, er likegyldig og følelses løs, men i det siste har noen følelser kommet tilbake. Kan plutselig bli trist eller sint uten noen grunn, kan også få angst som plutselig blir kastet over meg. Heldigvis så er varer disse følelsene ikke så lenge omgangen, men får de flere ganger om dagen. 

På en måte så tror jeg det er bra at noen av følelsene har kommet tilbake selv om det ikke føles bra, kanskje det er et tegn på bedring. Siden jeg ikke føler meg noe bedre så tenker jeg at det kanskje er et tegn på at jeg holder på å bli dårligere. Synes det er bedre å slippe følelsene for da trenger jeg ikke å måtte forholde meg til dem. Klarer ikke å kjenne dette igjen fra tidligere depresjoner for jeg har aldri hatt en slik langvarig depresjon før. Noen som har noen tanker om dette? Bruker litium og lamictal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...