Gå til innhold

Gammel flamme.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Det var fra før jeg traff mannen min,altså var jeg atten år. Vi ble venner på FB i dag og han bor i Thailand,han likte meg så godt og har aldri glemt meg...har tenkt mye på meg. Nå vil han innvitere meg til Thailand, hva i alle dager svarer man på sånt? Syns det ble litt ekkelt, svarer jeg ingenting eller at det går nok ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare si: beklager, men jeg er godt gift og har familie. 
 

Eller bare ignorer ham. 

Anonymkode: 3eda0...cdf

Ja tror jeg ignoerer han, det var litt ubehagelig dette syns jeg. Jeg er så naiv sier mannen min,men jeg kunne jo ikke vite dette. Det er jo bare ekkelt. Fikk masse tanker, skulle ikke ha godtatt han som venn på FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Fionys skrev:

Har du akkurat godtatt han som venn på fb? I så fall ville jeg bare takket nei og fortalt at det er helt uaktuelt.

Ja godtok han i dag, så er han så drøy og kommer med noe sånt. Ja kan jo skrive at det er uaktuelt...er bare redd han ikke gir seg. Burde jeg bare slette han uten et ord? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, stjernestøv said:

Det var fra før jeg traff mannen min,altså var jeg atten år. Vi ble venner på FB i dag og han bor i Thailand,han likte meg så godt og har aldri glemt meg...har tenkt mye på meg. Nå vil han innvitere meg til Thailand, hva i alle dager svarer man på sånt? Syns det ble litt ekkelt, svarer jeg ingenting eller at det går nok ikke? 

Hva du skal svare på sånt?? Enten svarer du ja eller så svarer du nei og at du er gift Hvorfor styre som mye mer enn det i første omgang? Det er vel bare å gjøre det så enkelt? Dette er da ikke noe å dramatisere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mrxx skrev:

Hva du skal svare på sånt?? Enten svarer du ja eller så svarer du nei og at du er gift Hvorfor styre som mye mer enn det i første omgang? Det er vel bare å gjøre det så enkelt? Dette er da ikke noe å dramatisere?

Ble bare redd, liker ikke når folk oppfører seg sånn etter så mange år. Syns det er litt sykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Han er i Thailand, så det er begrenset hvor farlig han kan være for deg 😉

Ja tenkte det, men så fikk jeg det for meg at han kunne få noen til å drepe meg. Men håper jo det ikke er realistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var snill den gang i gamle dager, synes bare dette virket litt psyko etter så mange år. Og jeg ble jo ikke sammen med han, det var en sommerflørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja tenkte det, men så fikk jeg det for meg at han kunne få noen til å drepe meg. Men håper jo det ikke er realistisk. 

Det er lite sannsynlig at han er i stand til noe som helst.

Beklager fordommene, men jeg regner med at en godt voksen fyr som bor i Thailand og fortsatt er opptatt av de(t) samme som da han var tenåring, som ganske stakkarslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, laban skrev:

Det er lite sannsynlig at han er i stand til noe som helst.

Beklager fordommene, men jeg regner med at en godt voksen fyr som bor i Thailand og fortsatt er opptatt av de(t) samme som da han var tenåring, som ganske stakkarslig.

Ja der sa du noe, det kan vel være noe i det. Han har jo og vært gift to ganger siden da, han er endel år eldre enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja godtok han i dag, så er han så drøy og kommer med noe sånt. Ja kan jo skrive at det er uaktuelt...er bare redd han ikke gir seg. Burde jeg bare slette han uten et ord? 

Blokker han så er du kvitt problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, stjernestøv said:

Ble bare redd, liker ikke når folk oppfører seg sånn etter så mange år. Syns det er litt sykt. 

Kan ikke si at det er noe sykt. Han likte deg den gangen og håpet vel å få treffe deg igjen, verre er det jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, stjernestøv said:

Ja tenkte det, men så fikk jeg det for meg at han kunne få noen til å drepe meg. Men håper jo det ikke er realistisk. 

Gud bedre som du dramatiserer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, mrxx skrev:

Kan ikke si at det er noe sykt. Han likte deg den gangen og håpet vel å få treffe deg igjen, verre er det jo ikke. 

Okay hvis du sier det så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...