Gå til innhold

angstanfall utenom det normale.. kan det ha vært noe annet?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg kjente en søtbitter lukt når vi satt i bilen på vei ut av parkeringsplassen på vei til godtebutikk. den lukta minna meg om noe billelukt som svarte biller kan lage. rett etter den lukta forsvant og vi var litt på vei mot butikken, så fikk jeg en iskald følelse som kom fra brystet og opp i svelget mitt og jeg fikk da redsel for at dette kunne være gift fra bilen. jeg ble så redd at jeg lente overkroppen min inntil støttekontakten min som kjørte. etter et par minutter, så ble jeg bra igjen. hva er det som kom å kalvsmørte meg i halsen? jeg har fått angstannfall før med prikkinger og hjertebank, men dette har jeg aldri hatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg kjente en søtbitter lukt når vi satt i bilen på vei ut av parkeringsplassen på vei til godtebutikk. den lukta minna meg om noe billelukt som svarte biller kan lage. rett etter den lukta forsvant og vi var litt på vei mot butikken, så fikk jeg en iskald følelse som kom fra brystet og opp i svelget mitt og jeg fikk da redsel for at dette kunne være gift fra bilen. jeg ble så redd at jeg lente overkroppen min inntil støttekontakten min som kjørte. etter et par minutter, så ble jeg bra igjen. hva er det som kom å kalvsmørte meg i halsen? jeg har fått angstannfall før med prikkinger og hjertebank, men dette har jeg aldri hatt før.

Man kan oppleve mange fenomener ved angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man kan oppleve mange fenomener ved angst. 

ja men det rare er at jeg går på fluoxetin mot angst og har ikke hatt angst på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ja men det rare er at jeg går på fluoxetin mot angst og har ikke hatt angst på den måten.

Vel, da har du hatt det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...