Gå til innhold

Gud var romvesen, tror jeg.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg tror at Gud var et romvesen som plantet Jesus i Maria (og i andre kvinner plantet han andre barn sån at de skulle få alien blod arv, men at det ikke kom fram i bibelen), for å redde aliensene å overleve sin art fra en døende mars planet. og at englene de såg når jesus var født, egentlig var alien hologrammer. mennesker fra jorda hadde rhesus minus og gud hadde rhesus pluss og at korsets hemmelighet om at jesus er den loddrette pinne og mennesket er den vannrette og at den loddrette gjør minus til pluss og gi evig liv. jeg tror disse aliensene hadde gjennopplivingskraft, fordi det er ikke fysisk mulig for et menneske untat Jesus, å stå opp fra de døde av seg selv, og fyke opp i himmelen.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Personlig tror jeg gud er en luftspeiling og ikke noe mer.

 

Universet og eksistensen er mye mer interessant når man fjerner gud fra ligningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Personlig tror jeg gud er en luftspeiling og ikke noe mer.

 

Universet og eksistensen er mye mer interessant når man fjerner gud fra ligningen.

ok. jeg tror ikke at gud e en mann. jeg tror "gud" er en fra kosmos.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg tror ikke at gud e en mann. jeg tror "gud" er en fra kosmos.

Jeg tror gud bare er en ide, som mennesker trengte før for å få mening ut av tilværelsen. Heldigvis var skrønene så skrantete, att de ikke tåler tidens og opplysningens tann.

 

At folk begynner å se etter han i andre former, er kanskje logisk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
29 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg tror gud bare er en ide, som mennesker trengte før for å få mening ut av tilværelsen. Heldigvis var skrønene så skrantete, att de ikke tåler tidens og opplysningens tann.

 

At folk begynner å se etter han i andre former, er kanskje logisk... 

ja noe må jo ha formet melkevien og det derre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...