Gå til innhold

Psykotiske tanker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når noen spør spørsmål som dette,eller "hva gjorde du da du var psykotisk  eller hva hørte/ så du da du var psykotisk. ?"  Og hele spørsmålet er en setning og ingen begrunnelse for hvorfor ts spør, da lurer jeg på hva ts skal med svaret. Jeg lurer først på om ts klarer å nyttiggjøre seg et svar siden hn selv formulerer seg så enkelt.  Det andre jeg lurer på er om ts er ute etter informasjon som hn kan bruke til å fremstå som psykotisk.  Eller om ts er ute etter å høre hvordan andre med psykose fungerer for å se om hn kjenner seg igjen. 

Selv om jeg er for åpenhet om psykiske lidelser svarer jeg aldri på sånne spørsmål som består av en setning. 

Anonymkode: 2ee31...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når noen spør spørsmål som dette,eller "hva gjorde du da du var psykotisk  eller hva hørte/ så du da du var psykotisk. ?"  Og hele spørsmålet er en setning og ingen begrunnelse for hvorfor ts spør, da lurer jeg på hva ts skal med svaret. Jeg lurer først på om ts klarer å nyttiggjøre seg et svar siden hn selv formulerer seg så enkelt.  Det andre jeg lurer på er om ts er ute etter informasjon som hn kan bruke til å fremstå som psykotisk.  Eller om ts er ute etter å høre hvordan andre med psykose fungerer for å se om hn kjenner seg igjen. 

Selv om jeg er for åpenhet om psykiske lidelser svarer jeg aldri på sånne spørsmål som består av en setning. 

Anonymkode: 2ee31...10b

Kanskje TS er nysgjerrig og vil lære? Jeg synes også det er interessant. Det må da gå an å stille spørsmål uten å bli mistenkeliggjort? 

Anonymkode: d62d4...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg at vis du ønsker at andre skal gidde å svare så får ta gidde å bruke mer en en setning til å forklare hvorfor du spør. Det er tross alt ganske så privat informasjon som bli etterspurt. 

Anonymkode: 2ee31...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...