Gå til innhold

Hvordan forklare psykologen hva jeg trenger for å ha trygghet i timene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en behandler som jeg kommer godt overens med og vi har en god tone. I perioder stoler jeg på henne og klarer å si ifra om jeg reagerer på noe av det hun sier. Eller evt spørre hva hun mener.
 

Problemet er at jeg av og til blir usikker og utrygg. Jeg skjønner at det har mye med min tolkning av det hun sier og sannsynligvis handler lite om henne. Mener derfor ikke at behandler har gjort noe galt, bare jeg som blir usikker og ikke alltid klarer å åpne meg. Jeg tror det er viktig å snakke om det jeg opplever som utrygt for at jeg kan bli tryggere i timen. Problemet er at jeg synes det er veldig vanskelig å si ifra og vanskelig å vite hvordan jeg kan føre det. Jeg er redd behandler skal si at vi avslutter behandlingen om jeg sier noe om det. Har andre forsøkt å ta opp noe lignende? Hvordan gjorde dere det? Noen som har tips eller råd? Kan jeg skrive noe ned og ta med eller blir det sett på som negativt? Ble jeg helst kunne fortelle fritt uten «jukselapp»? 

Anonymkode: 3b492...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...