Gå til innhold

Har noen her tatt panneløft o.l?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer det sterkt. Har svært rynkete panne og tunge øyelokk, noe som gjør at jeg må rynke pannen ytterligere for å holde øynene oppe. Så botox/fillers alene vil ikke hjelpe. Og operasjon av øyelokkene vil jo ikke redusere rynkene. 
 

Av det jeg leser virker det ikke som et veldig avansert inngrep. Og arret er i bak hårfeste slik at det dermed ikke vil vise. Det jeg bekymrer meg mest for er tiden etterpå. Leser en kan få blåmerker i fjeset etter noen dager bla og at det kan vare i noen uker. Kommer jeg til å gå rundt å se ut som mannen har banket meg da?! I flere uker?😮

Altså jeg må holde meg isolert innendørs over så lang tid om jeg ikke ønsker å være åpen om dette til hele verden?

Om du har erfaring eller kjenner noen med erfaring; hvordan løste dere/de dette?

Anonymkode: 447c2...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...