Gå til innhold

har vært på kurs hos senter for sf


Gjest Christiane

Anbefalte innlegg

Gjest Christiane

Jeg kommer akkurat fra kurs hos senter for sf, det er det mest konstruktive jeg noen gang har gjort ifm min sf.

Fokuset ble ikke lagt om mat, men omkring oss selv.

Vi har lov til å si nei, stile krav, ta opp plass og vi har rett til å leve.

Dette er vanskelige ting for meg, men nå vil jeg kjempe litt, jeg vil ha ett godt liv, vet ikke helt hva det innebærer. Men jeg vil bruke min styrke på å finne ut av meg selv og hvem jeg er istedenfor å prøve å forsvinne.

For meg var dette skremmende å starte med, men ikveld er følelsen jeg sitter igjen med god.

Vi er verdifulle og vi har rett til ett godt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Christiane ! Flott at du har tatt steget framover og har vært på kurs. Ennå bedre selvsagt når du er fornøyd og kan dele det med andre. Det er absolutt å anbefale for mange som tviler, er ambivalente til å klare å gjøre noe med sin spiseforstyrrelse; det å ta kontakt med Interesssegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser-IKS,- det har vært en begynnelse for en positiv forandring for veldig mange med spisefortyrrelse!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...